Gå til innhold

Takk for den hjelpen jeg har fått av deg NATTINATT!

Anbefalte innlegg

Jeg har fjerna hele galleblæra det gjorde jeg for 2 mnd siden nå. Åssen blir kroppen etter at den er fjerna? Spør siden du er sykepleier. hehe og siden det var du som spådde meg.

Men kan du spå om åssen jeg og sambo vil ha det framover, økonomi,forholdet og om vi vil få flere barn sammen om noen år og gjerne om helsa mi.? Hvis du har tid da.

Jeg. 07.08.86

Han. 09.05.84

Takker deg kjempe masse.

klem fra Camilla

Fortsetter under...

Hei

Ja håper eg har vært litt til hjelp for deg.Galleblæra er jo den som skiller ut stoffer som skal spalte fettet i maten som me et.Så det som er viktig for deg,er jo å ha eit feittfattig kosthold då du mangler galleblæra.Men eg håper de har gitt deg veiledning i det som har med kosthold å gjere.Det har du rett på å få..Elles så skal du ikkje bli noko prega av at den er vekke.Du kan vel merke det på avføringa då dersom det blir for mykje feitt i maten..

Får opp ein god økonomi framover på dere.og forholdet ser ut til å være harmonisk og godt framover.Ser ut som at dere ender opp med fire stykker tilsaman.Ser ut som at du blir gravid igjen i 2008,med ei jente.Får ikkje opp noko negativt med hensyn til helsa.Det ser ut som at du vil halde deg frisk,og fin.Helse er slik som eg ikkje vil gå så veldig inn på,men eg fekk berre positivt opp.Masse lykke til då.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...