Gå til innhold

Vanskeligere å slanke seg når man ammer?!

Anbefalte innlegg

Jeg er så sulten for tida og vil ikke 'sulte' meg pga lillegutt trenger jo god melk.

Vekta står stille på ca 89kg. Har gått ned de 'magiske' 12kiloene, men ikke mer.

Syns å huske frs sist at det blir lettere å slanke seg når man begynner å amme mindre, for mitt tilfelle slutta jeg å amme da hun var 2år og gikk da ned ca 20kg på ganske kort tid. Veide litt over 90kg og havna på 73! *sukk* den vekta kan jeg trives med igjen..men føler det er laaangt dit.

Noen fler med erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg også har samme problem....sønnen min er nå 9 mnd og sulten har begynt å dabbe veldig av nå, men har faktisk lagt på meg 4 kg etter fødsel av det jeg gikk ned fordi jeg bare måtte spise..

Så nå spiser jeg nutrilettbars og går turer og spiser mye mindre...og trener. Så nå håper jeg det skjer noe:)

Jeg blir også sulten av amming jeg....så det at alle går ned når de ammer bare sprøyt spør du meg!!

Jeg skal slutte å amme sønn min en mnd jeg...han er 7 mnder. Skla pumpe meg den mnd jeg går på disse pillene slik at jeg kan amme han etterpå :o) Han er jo så liten så vil jo han skal ha puppen en stund til :o)

Jeg har gått ned 5 kg allerede på disse pillene jeg går på å er stråååålende fornøyd!! Hvis det fortsetter slik ser jeg 70 tallet innen 1-2 mnd ;o) skal ned til 80 denne mnd allefall ;o)

Men spis godt det du føler du trenger nå som du ammer...ikke gid å sult deg...det hjelper allefall ikke for verken deg eller minstemann!! Prøv å tving i deg 4-6 L vann om dagen! Seriøst så gjør det underverker!!!! Jeg drikker 6-8 L vann pr dag å det har gjordt underverker for magen kiloene og resten av systemet! Fyll en flaske med vann å ha den stående i nærheten av deg så drikker du av den så ofte du kan!

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...