VilJegVil? Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 SETT OPP TING UNDER HER SOM DERE MENER / TROR / ER SIKRE PÅ AT ER DUMT NÅR MAN VIL BLI GRAVID. Gjør det vanskeligere osv... HENNE ******************************************************************************** Stress er ikke bra, kan utsette EL. STOR Røyke er ikke bra HAN ******************************************************************************** Trange bukser ,boksere osv.( godt min kar er skater da....) Mobilen i lomma foran på buksa BEGGE ******************************************************************************* Prevensjon Avstandsforhold Nattarbeide Ja, ja.... slik er kvelden før jeg skal ta graviditetstest.. får ikke sove og må gjøre noe for at tiden skal gå. Håper på masse ikke-tips!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5280635-ikke-liste-for-de-som-vil-bli-gravide/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
VilJegVil? Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 7. juni 2006 SETT OPP TING UNDER HER SOM DERE MENER / TROR / ER SIKRE PÅ AT ER DUMT NÅR MAN VIL BLI GRAVID. Gjør det vanskeligere osv... HENNE ************************************************************************* ******* Stress er ikke bra, kan utsette EL. STOR Røyke er ikke bra Alkohol i større mengder kan sette ned fruktbarheten HAN ************************************************************************* ******* Trange bukser ,boksere osv.( godt min kar er skater da....) Mobilen i lomma foran på buksa BEGGE ******************************************************************** *********** Prevensjon Avstandsforhold Nattarbeide Ja, ja.... slik er kvelden før jeg skal ta graviditetstest.. får ikke sove og må gjøre noe for at tiden skal gå. Håper på masse ikke-tips!!! (kopier lista og fyll ut ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5280635-ikke-liste-for-de-som-vil-bli-gravide/#findComment-5280659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 SETT OPP TING UNDER HER SOM DERE MENER / TROR / ER SIKRE PÅ AT ER DUMT NÅR MAN VIL BLI GRAVID. Gjør det vanskeligere osv... HENNE ************************************************************************* ******* Stress er ikke bra, kan utsette EL. Røyking er ikke bra Alkohol i større mengder kan sette ned fruktbarheten Antidepresiva. Slanking. HAN ************************************************************************* ******* Trange bukser ,boksere osv.( godt min kar er skater da....) Mobilen i lomma foran på buksa Røyking. Alkohol. BEGGE ******************************************************************** *********** Prevensjon Avstandsforhold Nattarbeide Ja, ja.... slik er kvelden før jeg skal ta graviditetstest.. får ikke sove og må gjøre noe for at tiden skal gå. Håper på masse ikke-tips!!! (kopier lista og fyll ut ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5280635-ikke-liste-for-de-som-vil-bli-gravide/#findComment-5281240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 SETT OPP TING UNDER HER SOM DERE MENER / TROR / ER SIKRE PÅ AT ER DUMT NÅR MAN VIL BLI GRAVID. Gjør det vanskeligere osv... HENNE ************************************************************************* Stress er ikke bra, kan utsette EL. STOR Røyke er ikke bra HAN ************************************************************************* BARN I TRASSALDERN FRA FØR AV!!!!! Trange bukser ,boksere osv.( godt min kar er skater da....) Mobilen i lomma foran på buksa BEGGE ******************************************************************** *********** Prevensjon Avstandsforhold Nattarbeide Ja, ja.... slik er kvelden før jeg skal ta graviditetstest.. får ikke sove og må gjøre noe for at tiden skal gå. Håper på masse ikke-tips!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5280635-ikke-liste-for-de-som-vil-bli-gravide/#findComment-5286591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå