Gå til innhold

November: ninni-77??


Sarah_Evelyn *Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lurer veldig på det samme! Har "etterlyst" ninni77 her inne, på 2. trimester og skravlesiden :-)

populær dame :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh... har ikkje fått med meg at nåken har etterlyst meg... hm.. :o) eg er ikkje sikker på ka da kosta med 3d på sykehuset på stord... eg spurde ikkje når eg bestillte, og dei sa ingenting heller, men eg veit at da som regel kosta mellom 700-1000 kr... eg synst at da e verdt da iallefall, gledar meg ihjel :o) blir kjempe spennande... eg fekk fastlegen min til å bestilla time til meg, men forsikkerhets skyld så ringde eg til sykehuset og presiserte at eg ville ha 3d.. dei har ikkje hatt da der så lenge, og derfor e da kun ein doktor som kan med den nye maskinen... har dåke tenkt på å bestille kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg visste ikkje at dei hadde det på stord..Eg konne gjerna tenkt meg å gått på sånn ultralyd..Eg går bare fast te jordmor, kan hu bestilla sånn te meg, eller kan eg ringa direkte te sjukehuset å bestilla sjøl?

Eg e snart 20uker på vei, e det for tidligt å ta sånn 3d ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e 17 uker no, og skal om 1-2 veker, så eg trur da skal passa fint for deg og... du kan prøva å ringa direkte til sjukehuset... den dorktoren som kan med 3d maskinen er der fra og med neste veka og 4 uker fram... han heiter Hevert.. eg hadde iallefall gjort eit forsøk hadde eg vore deg.. gje meg ein lyd når du har snakka med dei då :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte te sjukehuset nå, men hu eg snakte me virka litt sure,hehe...

Siden eg hadde vore på 18uker ultralyd så hadde eg ikkje krav på ein te ultralyd,hørtes litt teit ut..Men eg konne snakka me jordmorå mi og hørra me henna, så konne kanskje hu henvisa meg...Trodde det va sånt alle konne gå på eg...Synst det va litt merkeligt at du ikkje har krav på flerre ultralydar når du har vore på den 18ukers ultralyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ringte også til stord sjukehus i dag, fikk samme svar som deg sarah_evelyn...

Man må ha henvisning samt at man bare fikk 3d hvis det var medisinske årsaker til det....så du er superheldig Ninni!!!

Nå har jeg bestilt 3d her i Oslo så får vi med oss bilder og slikt til besteforeldre når vi drar til Stord om tre uker... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ikkje høyr tnåke om at det måtte vera medesinske årsaker med i bildet... er ikkje da i mitt tilfelle... hm.. da va jo litt trist å høyra at dei va så lite imøtekommande mot dåke... kanskje eg skal ringa ein gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, ikke bekymre deg! Vi har jo allerede vært på den ordinære ul, det er ikke noe som tilsier at vi skal få flere ul :-)

du får nok 3d ul når du har bedt om det! Ihvertfall når du skal til den legen som kan maskinen!

 

Kan skjønne de som jobber der da, de er tross alt et sykehus, ikke en privat ul-klinikk, og så blir de "nedringt" av gale gravide som vil ha 3d ul! :-) Og det er ganske umulig for dem å ta seg betalt for denne tjenesten da de er inne i det offentlige refusjonssystemet og ikke privatpraktiserende :-)

 

Kos deg på ul, det er så gøy! Og hvis jeg ser en gravid mage på stord når jeg er der de to første ukene i juli skal jeg tenke på deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ska snakka me jordmorå når eg har time hos henna, og hørra me hu om hu kan henvisa meg på 3d ultralyd...Har sååå lyst..:)

Gir ikkje opp håpet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...