Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, vi følger hverandre litt når det gjelder ikm, så nå blir det spennende noen dager. Når vi ser på alle symptomene vi har, så burde vi jo vært kjempegravide. Lo litt for meg selv når jeg leste at du satt på jobb og klemte på puppene, ja. Gjør det samme jeg, men jeg er da alene på nattevakt, så da går det jo. Bakdelen med å være alene på nattevakt i 10 timer, er imidlertid at du får kjempegod tid til å sitte å kjenne etter. Føler meg alltid kjempegravid når jeg drar hjem om morgenen , og utpå dagen faller jeg litt av lasset liksom. Akkurat nå er jeg på vei oppover for å si det slik. ( er på jobb)

Vil bare ønske deg masse lykke til i dagene som kommer.

Fortsetter under...

hei nicco. Synes det er vår tur jeg også. Nå er det nok bare timer igjen til spenningen er utløst. Jeg startet med et heidundranes migreneanfall idag. Klarte ikke å stå opp før klokka 3. Nå tar jeg bare paracet mot anfallene og det hjelper jo ingenting. Jeg pleier å få slik anfall mot ikm så jeg tror vell det går mot tantebesøk. Tror jeg ser a i morgen faktisk. Men kommer a blir jeg så sint at jeg skal sparke a på dør så fort jeg klarer. Jeg er jo bare så klar for å være gravid nå.

Etter å ha lest om dine symptomer høres du veldig gravid ut. Håper virkelig du er det nå nicco. Men vi må vell bare vente de siste timene til vi har svaret.

lykke til klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...