Gå til innhold

hjelp!!! Kan det være fostervann (litt ekle detaljer) pliiis svar meg fort!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er akkuratt 36 uker på vei i dag.Har de siste dagene hatt konstant våte flekker i trusa. Det ligner litt på utflod (litt hvitt i fargen), men er ikke noe klumpete eller noe sånnt, mer flytende (men uten at det blir vått i buksa liksom, bare trusa).

grunnen til at jeg har reagert sånn er at det lukter skikkelig rart, søtt liksom..... har jo hørt at fostervann lukter slik....

Dette ble litt rotete, og mye ekle detaljer, sorry....

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ringt sykehuset? Ville dratt dit for en sjekk. Høres ut som fostervann etter slik jeg erfarte sist med meg selv iallfall. Hvis du tar på bind, så sjekker sykehuset bindet når du kommer dit, de ser om det er vannet som har gått eller noe annet. Ville fått det sjekka siden man helst ikke skal gå over 3 dager med vannet som har gått uten å føde.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare legge til at jeg har hatt utflod som høres ut som din hele tiden.. litt usikker på det med lukten, bare. Jeg ville også sjekket med føden dersom dette er en forandring hos deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener at fostervann er luktfritt, vertfall i så små mengder, jeg og synes det høres ut som utflod....for den er hvit og lukter..ikke klumper o.l.....

da vannet gikk sist, måtte vi reise i full fart, og lakenet blei liggende med fostervannet på..luktet ingenting av det!!!!!!fodtervannet er ikke hvitt...det er blankt!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...