Gå til innhold

privat spm til de som vil svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det rimelig dødt. Jeg har kjempelyst, men sambo vil ikke. Vet ikke grunnen. men det har ikke noe med graviditeten å gjøre, det har han forsikret meg om. Men vi har jo ti år under beltet,lenge siden vi var superaktive. Har vel til vanlig sex ca en gang i mnd og ting har ikke forandret seg under svangerskapet selv om min lyst har vært økende. Men sexlivet har vært som før når vi først er i gang. Magen hindrer litt, men da forandrer vi bare stilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det helt dødt. Det er ikke fordi vi ikke har lyst, men det er fordi vi ikke har lov av legene på sykehuset. Har hatt en del premature rier. Da vi fikk lov gjorde vi det hver dag, hvis ikke flere ganger om dagen. Sexlysten har økt siden jeg ble gravid.

Gleder meg til jeg får lov igjen.

Skrevet

vi har hatt sex hele svangerskapet. er i uke 34 nå. di siste ukene har vi hatt sex to-tre ganger i uka. samboer syns det er godt å ha sex med meg selv om jeg begynner å bli stor. men han gleder seg til jeg blir mindre,så vi kan ha andre stillinger i senga.

før jeg ble gravid,hadde vi sex 4-5 ganger i uka. jeg nyter sex like mye nå som før jeg ble gravid,men pga vondt i rygg og sterke kynnere i hyttogpine orker jeg ikke så ofte sex lenger. noen dager føler jeg meg lite attraktiv å.

Skrevet

vi har sex som før... begynner å bli stress me den store magen dah,men d er jo bare til å finne nye stillinger så..

Skrevet

vi har sex...jeg er snart 36 uker på vei(i mårra). Hadde lite sexlyst i begynnelsen,men nå har den kommet tilbake:)

Han synes d er opphissende å ha sex med meg når jeg er gravid(ikke spør hvorfor:p)... han synes jeg er like tiltrekkende som før...(jeg velger å tro på han for min egen del)...

Jeg har hatt perioder der jeg var langt nede pga.at jeg følte at jeg var feit og stygg osv... jeg sa d til han...og da tok han meg inn på soverommet,tente levende lys, tok av meg plagg for plagg og forklarte hvor flott hver cm av meg er...han forklarte meg hvor fulkommen jeg er,som kan bli gravid og bære frem et barn..

har ikke jeg en herlig forlovede så vet ikke jeg...:) ble så rørt jeg da,så vi lå bare der å strøk på hverandre lenge...:)

Skrevet

Bortsett fra de par-tre første mnd. hvor jeg var kvalm hele tiden, så har ikke sexlivet forandret seg noe å snakke om. Eneste er at jeg ikke føler meg så delikat med masse utflod og stadig nye soppinfeksjoner, så impulsiv sex blir det lite av - noe jeg savner. Sambo syns jeg er fin som gravid, og han har heller ingen problemer mht. magen.

Skrevet

Er 36 uker på vei og vi gjør det oftere enn før jeg ble gravid. ca 4 ganger i uka kanskje..

Skrevet

Hei!

For oss har det gått i perioder; det første trimesteret var jeg litt kvalm og veldig trøtt hele tiden, så da ble det ikke så mye akkurat - en og annen gang innimellom. Vi var liksom litt "nyforelska" pga den store tingen som hadde skjedd i livet vårt også.

I andre trimester var jeg plutselig kåt HELE tiden, og vi hadde sex hver dag nesten.Kjæresten min var helt overlykkelig!! Har ikke hatt så masse sex siden første året vi var sammen! (sammen i 9 år nå)

Men nå på slutten har det roet seg ned litt, jeg orker ikke ås ofte lenger. Er i uke 39 nå (10 dager igjen til termin - hurra!), og er tung og sliten og kjenner meg godt igjen når folk snakker om utflod. Har også endel hår visse steder som jeg ikke vanlsigvis pleier å ha, så det er ikke alltid man føler seg like digg.. Men gubben syns jeg er veldig sexy med mage og har veldig lyst på meg for det, heldigvis! Og er fortsatt veldig nyforelsket pga omstendighetene. Herlig å ha en baby som er 50% han inni seg!

Skrevet

uff nei det er lite med sex hær i gården ja..verken jeg eller sambo har lyst på..

Skrevet

til gubbens store forargelse så har jeg mista totalt lysten på sex,men som mange her inne er jeg også "pliktoppfyllende"....når jeg gikk med de første så var det helt motsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...