Gå til innhold

privat spm til de som vil svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har et litt privat spm til de som vil svare. har dere hatt\har fremdeles sex? hva er deres tanker rundt akkurat dette og hva syntes mannen om det og ha sex under svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen sex på de siste 6 ukene her... er i uke 37 nå... stoppet samtidig som hemoridene kom... da følte jeg meg plutselig bare ekkel...hehe.

Skrevet

her er ting som før, han syns ikkje magen er noen hindring..

Skrevet

Vi har mer sex enn vanlig, så tror nok min samboer er svært fornøyd på den fronten! Hehe... Verken han eller jeg synes ikke det er problematisk å ha sex mens jeg er gravid. Jeg føler meg kjempesexy for tiden, og han synes også jeg er det (og er veldig flink til å vise dette)! :-) Så for oss har graviditeten bare vært positiv!

Skrevet

Her er det dødt.. Synest det er ukomfeltabelt..Mannen min synest kanskje det sammetenker jeg.Vet med tiden at det retter seg,har ikke lenge igjen heller.Skal ha sex snart i håp om at det vil skje en fortgang av fødselen.Gjorde det sist gang og da føde jeg dagen etter.....

Skrevet

Hei, vi hadde nesten ikke sex i det hele tatt etter at jeg ble gravid, før nå de siste 2 ukene. Har vært i skikkelig dårlig form med ekstrem kvalme, men er mye bedre nå. Er i min 35. uke og tenk at sexlivet har tatt seg opp nå!!! Har diger mage og også lagt på meg en del ellers, men det er ingen hindring. Han tar meg bakfra og da merker vi ikke så mye til magen...

Skrevet

heihei,

det var rimelig dødt helt til vi fikk for oss at vi skulle ha sex for å sette i gang fødsel(noe som ikke funka...)He he og da var det sånn"er du ferdig snart" og "lukk øya og tenk på noe annet". Samboern innrømte at gravide damer var ikke det han tente aller mest på , men hadde ikke spesielt lyst på sex under sv.skapet jeg da..

Skrevet

vi har fortsatt sex, men ikke så alt for ofte..

Men vi prøver å holde litt liv i sexlivet..

Det er jo ganske viktig..

Skrevet

Ha ha..kjenner igjen det som sus&dus skrev.Blir nesten agresiv om den økta ikke stanser snart.Tenker bare på masse annet"Hm,hva er saldo på konton skal tro..."

Skrevet

Vi har sex, men sjeldnere.Mannen min var nok engstlig en periode for at han kunne skade babyen, sette i gang for tidlig fødsel e.l. Men etter at jeg hadde fortalt og han hadde lest at det ikke var skadelig, ble det litt mer sex igjen.

Men det er nok ofte jeg som må ta initativet. Han er nok litt redd for å trenge seg på, at jeg ikke er i form, ikke vil, at jeg skal få vondt o.s.v. Men han setter heldigvis pris på de gangene jeg tar initativet, og trenger ikke akkurat overtales......

Skrevet

Hadde sex i går for første gang på flere uker. Vi er ikke helt komfortable med d, for lille jenta er så aktiv når vi legger oss. Blir liksom litt feil "å holde på" mens hun ligger og sparker. Blir heller til at vi koser med magen da:-)

Skrevet

Akkurat nå er det sex hver dag!Ikke for nytelsens skyld,for det er egentlig ganske ubehagelig,men for å sette fødselen igang!

Mannen er jo bare glad han!!:-)

Føler seg kanskje litt brukt,men det får så være..hehe:-)

Skrevet

Her er det nok desverre helt dødt og har vært det en stund... Men det har nok mer med at forholdet vårt er dødt enn at magen har blitt stor!

Skrevet

Det var så og si dødt ganske lenge, men nå har det tatt seg opp veldig. Annen hverdag blir det vel. Magen er litt i veien noen ganger, men vi finner alltid en stilling som er behagelig!

Skrevet

Her har vi hatt sex som før nesten gjennom hele svangerskapet... Kanskje litt mindre enn normalt, men sambo har ikke klaget for å si det sånn! :o) Synes det begynner å bli litt ork nå, pga av den store magen og dermed begrenser det seg veldig hva som er gode stillinger. Noen tips forresten? Hehe!! Nå utover blir det nok sex hver dag uansett for å prøve å slippe å gå over tiden.. Hørt at det eneste som er bevist at hjelper for modning er sex og brystvortestimulering, så da er det bare å kjøre på! Hihi!! :o)

Skrevet

ikke fullt så ofte som før jeg ble gravid, men jeg skal så absolutt ikke klage. Mannen min synes jeg er flott med mage og det er jo hans verk. Ni nyter begge å ha intim kontakt, noen stillinger begrenser seg p-g-a stor mage. Men sex er godt og vi kommer til å nyte det til siste stund tenker jeg.

Skrevet

Vi har ikke hadde sex på lenge, men det som er så fint er at vi føler ganske likt rundt dette begge to. Min mann synes at jeg er kjempeflott med magen, og at graviditet er noe vakkert, men at følelsene ikke er de samme som når jeg ikke er gravid. Veldig behagelig egentlig...

Skrevet

Godt spørsmål. Joda sexliv har vi men kanskje ikke like mye som før. Det er vel mest fordi jeg føler meg ekkel med mye ekstra utflod. Men seinest for 2 dager siden når vi hadde litt sengegymnastikk så sa han rett før det gikk for han. "Å XXXX jeg savner å ligge oppå deg når jeg kommer". Så det er vel eneste forskjell.

Skrevet

Vi har hatt det helt greit hele tiden og har sex jevnlig. Den eneste forskjellen er at jeg ikke vil at han skal slikke meg lenger, for jeg har slitt litt med utflod/lukt og jeg vil ikke at han skal forbinde det å slikke med noe ekkelt, så da er det bare å vente med det. Ellers funker det helt fint med bakfra og at jeg sitter oppå (selv om jeg bare venter på at jeg skal knuse bekkenet hans eller noe.. he, he...) og han viser ingen tegn til at han synes det er noe annerledes enn før.

Må innrømme at jeg gleder meg til han kan ligge oppå meg igjen, da, for det er så godt å føle vekten hans, liksom. Heldigvis ikke så lenge igjen nå :D

Skrevet

har ikke sex like ofte nei, men når vi vel har det er det kjempedigg:-) at det blir litt mer sjeldent nå er nok pga jeg sliter med bekkenet og at han er redd jeg skal få vondt og ikke klarer å slappe av.. men vi har begynt med alternative måter og.. hehe.. så har vi en ilter gutt på 2 år, så vi er beintrette om kveldene.. blir liksom ikke så enklet å få det til om dagen da man har mest lyst, med tanke på jobb og slikt.

men hvis man ikke har så¨mye sex trenger jo ikke det bety så¨masse, så lenge man kjærtegner og viser man er gla i hverandre!!

Skrevet

Vi har vel sex litt sjeldnere enn før, men det er minimum en gang i uken. Nå som jeg er i permisjon, under en uker til termin, føler jeg også at jeg har mer overskudd til å ha sex. I motsetning til når jeg jobbet 100% og gikk gravid, men da sparte vi det til helgene. Syntes egentlig ikke magen er det store problemet, men Oh ja, jeg gleder meg til å ha sex igjen uten mage.

Skrevet

Snart alenemor...så ingen sex siden i fjor...

Savner det...

Skrevet

Blir nok sjeldnere enn før ja... Ubehagelig når man er 3 stykker liksom. Men er enig i at bakfra er best. Da kommer ikke magen i veien og man kan liksom "glemme" den litt. Men problemet er nok mest i hodene våre - for når man først er i gang så er det jo kjekt da....

Skrevet

ja du anonym........:-)du gleder deg til å ha sex uten mage. For oss tok det faktisk 5 mnd før vi gjorde det første gang etter fødsel! Vi hadde bare aldri tid, kolikkbarn og vi var dødsslitne begge to! Men snakket stadig om at til helgen...DA skulle det skje.. men skjedde aldri hehe. Leste et sted at om ikke sexlivet var i gang 6 mnd etter fødsel så burde man søke hjelp. Bare tull syns jeg . Alle er forskjellige. Og for oss ble sexen faktisk bedre etter sønnen enn før sønnen. (vår nye tidsregning hehe)

Skrevet

Her er sexlivet bra, litt mindre enn før. Men det er vel ikke unormalt. Blir stort sett5-6 ganger i uka, noen ganger mer noen ganger mindre. Vi har funnet en perfekt stilling som ikke er ubehagelig i det hele tatt. Og mindre sex fremover blir det nok ikke. Han syns gravide damer er sexy, glad for det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...