smbr Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Her går det i Ajax Cool Air - både gulvvasken og våtserviettene... Snakk om å være i himmelen! :-D Jeg har til og med en pakke våtservietter liggende i bilen, og når jeg kjører så hender det at jeg fester en våtserviett i vifteutgangen og setter luftanlegget på full styrke mot meg..... Mmmm...... Nesten så jeg får orgasme. *fnis* Mr Muscle kjøkkenspray er også en høydare.
paula28 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Kjellerlukt!! Åh!! Den har jeg egentlig likt så lenge jeg kan huske, men det lukter enda deiligere nå :-) Og diverse matlukt, f.eks den himmelske duften som strømmer ut fra Dolly Dimple's!!!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Syns bakevarer lukter så godt :-)
stuttjukka Skrevet 13. juni 2006 #4 Skrevet 13. juni 2006 Laaaanooo! Mmmm, både å lukte på og spise. Det er digg :-D
Cathnic~Hannah Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 liker lokta som kommer av tørketrommeln å oppvaskmaskin... =)
*C83* fødte13/1 Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Klær som har hengt ute til tørk som har blitt vaska med Omo color og Apple blossom skyllemiddel! Kjøttdeig med tacokrydder (er vegetarianer da...), og vindusspylevæske..)))) Mmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå