Gå til innhold

Hvem er perfekt mor her inne, da? =)

Anbefalte innlegg

(postet paa skravlesiden av meg i dag, - naa faar dere "oppskriften" ogsaa!)

;o)

EI PERFEKT MOR

Ei perfekt mor har moerke ringer under oeynene fordi hun har vaert oppe hele natta med et sykt barn, eller en baby som vil ha mat annenhver time.

Ei perfekt mor har barnemat paa skjorta si, og gulp paa begge skuldrene, og avogtil maa ei perfekt mor hoppe over dusjen, fordi barnet trenger henne akkurat DA....

Ei perfekt mor tramper paa legoklosser og leiker paa gulvet til stadighet, - uten aa banne.

Ei perfekt mor ser paa barnet sitt som den mest dyrebareste skatten paa jord, og er villig til aa ofre seg selv om noedvendig.

Ei perfekt mor maa ofte sitte paa do med doeren paa klem, for aldri trenger unger mora si som naar hun er paa badet!

Ei perfekt mor er ei mor som faar betalt i klemmer, barnesusser, og kosete smaa barnehender som legger armene rundt mamma'n sin og sier: Mamma, jeg er glad i deg!

Ei perfekt mor er etter min mening ei mor som elsker barna sine totalt uavhengig av hva hun faar tilbake.

DET er ei perfekt mor, det!

Saa maa jeg vel vaere ganske perfekt, da!

Foeler ikke du det samme???

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5279613-hvem-er-perfekt-mor-her-inne-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

åååååå det var da kjekt å lese...

Føler meg bortimot perfekt jeg også da :-) :-)

For det er sånn hverdagen oftest er med småbarn.

Men belønningen er som du sier smil,klemmer ,susser og ett Jeg er glad i deg mamma.

Og når de itillegg blir stor og helt tydelig viser at de bryr seg så vet man at man har gjort det akkurat det barnet trengte.

Sånn som datteren min.Hun kan, uten problemer, slenge seg rundt halsen min og gi meg enn suss rett foran alle i klassen sin.Og hun er nå 15 år og går siste året på ungdomsskolen.

Det varmer et mammahjerte...... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...