Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Merker nå at melka begynner å minke, når han suger så det kjennes ut som om puppene er helt tomme og han ikke svelger no særlig lenger er han fortsatt sulten... :-/ Men i allefall, selv om han ikke svelger no særlig lenger og puppene kjennes tomme så klarer jeg fortsatt å klemme ut melk slik at spruten står.. Kan det være lite fordet om dere skjønner? Dere som har for lite, klarer dere å klemme ut stråler med melk etter amming fordet?
SOL*SOL Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Du har nok sikkert nok melk. Min lille er 10 uker og puppene mine kjennes tomme ut også, men lille legger mye på seg, så jeg har nok mye melk selv om jeg ikke klarer å klemme noe ut lenger.
2 søte småpiker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Ja, jeg klarer å klemme ut noen stråler, men merker at hun suger og suger og aldri svelger nesten, og når det ikke kommer så mye som hun er vant til gir hun opp og skriker istedet. Hun gidder ikke å jobbe for melken liksom.. Og da får jeg bare enda mindre melk.. Frustrerende.
Mamma til tre :o) Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Han her han suger og suger men hører han da ikke svelger lenger (selv om jeg klarer å klemme ut melk), bytter pupp, så renner det masse igjen en stund til han ikke svelger lenger, og han er fortsatt sulten...huff, ikkeno artig. ikke kjenner jeg no særlig spreng lenger heller, bare en sjelden gang. Hu første mi ville aldri ta puppen,og jeg hadde masse melk. Mens han jeg fikk nå var ivrig fra dag 1, og nå skal jeg kanskje ikke ha nok melk nå da.. Hvordan går din opp i vekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå