eva luna Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Hadde vært kjekt hvis det var noen andre... Jeg er 23 år fra Bergen, venter nr. 2 og er student :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg er ikke fra bergen, men bor her. jeg er førstegangs og er 20 år. Jeg er også student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen :) Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Heisann! 23 år fra Bergen her også, jeg venter nr.1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 hei! Jeg er 24 år, og flytter tilbake til bergen nå snart etter å ha tatt utannelsen min i sverige. Jeg venter også spent på min første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Så kjekt at det er flere da :-) Kanskje vi kan stelle i stand noen bim-treff når vi er litt lenger på vei.... Dere som er studenter, hva studerer dere? Jeg går på sykepleien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til to herlige gutter Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 heisann!!! jeg er oppvokst i bergen men bor ikke der nå, men er der på to timer hvis det skulle være noe :-)) jeg er 22og venter nr 2... iiiik....kunne ikke vi hatt ett bim-treff en gang i høst? hvor mange uker er dere? jeg er begynner på uke 8 i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann! 21-åring som bor i Bergen vest her:) Venter vår første:) Er 11+0 altså termin 29.desember, leeenge til ennå hehe. Er ikke student akkurat men lærling, ferdig om tre uker:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humørsvingningen Skrevet 7. juni 2006 #8 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg blir 23 neste måned, og venter min første. Er i dag 7+3, har termin 21 januar. Er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, da jeg hadde en sa i desember, og ikke kommer jeg til hos jordmor før over sommeren. Er så gla, men samtidig så redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 7. juni 2006 #9 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei hei Jeg bor oxo i Bergen. Er 25 år. Er bare 5+2 og har termin 7 februar.....*Sukk* Evigheter til jo!!! Har ingen barn fra før...men dette er 3 gangen jeg er gravid på 6 måneder (Mistet i SA og MA). Jobber som sykepleier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg er 5+ 5 i dag og har termin 5. februar :-) Er dere lysten på noen bim-treff seinere i høst da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thats me Skrevet 8. juni 2006 #11 Del Skrevet 8. juni 2006 Er 18 år(ikke planlagt nei), og flytter til Bergen for å studere til høsten .. Blir da enten jus, eiendomsmegling eller noe lignende =P Termin i januar (på bursdagen til pappa , samboeren min sin pappa og dattra til søstra mi, hehe) =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 8. juni 2006 #12 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg er 23 år og venter førstemann. Er fra Bergen og bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå