Gå til innhold

Noen første- eller andregangs fra Bergen? :-)


eva luna

Anbefalte innlegg

Hadde vært kjekt hvis det var noen andre... Jeg er 23 år fra Bergen, venter nr. 2 og er student :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! Jeg er 24 år, og flytter tilbake til bergen nå snart etter å ha tatt utannelsen min i sverige. Jeg venter også spent på min første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det er flere da :-) Kanskje vi kan stelle i stand noen bim-treff når vi er litt lenger på vei....

Dere som er studenter, hva studerer dere? Jeg går på sykepleien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

jeg er oppvokst i bergen men bor ikke der nå, men er der på to timer hvis det skulle være noe :-))

jeg er 22og venter nr 2... iiiik....kunne ikke vi hatt ett bim-treff en gang i høst? hvor mange uker er dere? jeg er begynner på uke 8 i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

21-åring som bor i Bergen vest her:) Venter vår første:) Er 11+0 altså termin 29.desember, leeenge til ennå:) hehe. Er ikke student akkurat men lærling, ferdig om tre uker:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 23 neste måned, og venter min første.

Er i dag 7+3, har termin 21 januar.

Er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, da jeg hadde en sa i desember, og ikke kommer jeg til hos jordmor før over sommeren.

Er så gla, men samtidig så redd..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg bor oxo i Bergen. Er 25 år.

Er bare 5+2 og har termin 7 februar.....*Sukk* Evigheter til jo!!!

Har ingen barn fra før...men dette er 3 gangen jeg er gravid på 6 måneder (Mistet i SA og MA).

Jobber som sykepleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+ 5 i dag og har termin 5. februar :-)

Er dere lysten på noen bim-treff seinere i høst da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 år(ikke planlagt nei), og flytter til Bergen for å studere til høsten .. Blir da enten jus, eiendomsmegling eller noe lignende =P Termin i januar (på bursdagen til pappa , samboeren min sin pappa og dattra til søstra mi, hehe) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...