Gå til innhold

Grugleder meg til i morgen :-)


Liten luring...

Anbefalte innlegg

Hei på dere! I morgen er det første kontroll hos legen! Det blir spennende! Jeg er i den "skumle" uke 7, og det skal bli godt å komme gjennom den. Betryggende å komme til legen å få bekreftelse på graviditeten. Kan nesten ikke tro det er sant selv om jeg har kjent det godt i to uker. Er jo ikke noe å lure på. Men det er jo noe eget å få helsekortet. Da er det liksom ordentlig!!! Har forresten byttet nick ett par ganger. Klarte liksom ikke å bestemme meg der. Har hett Allie og Glajente 74 før... Roter litt med å finne noe jeg liker men tror jeg har landet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er sant at det liksom blir mer 'formelt' etter legebesoeket, selv om testene er 99% sikre eller noe saant!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Føler meg liksom ikke "ordentlig" gravid nå som det er så tidlig. Det er noe annet når man kommer litt ut i annet trimester og magen begynner å titte litt frem. Så legebesøket er en god bekreftelse. Jeg går til gynekolog, og han har ultralyd også. Så jeg får se den lille engelen hver gang framover. Det blir kjempegøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og lykke til hos legen i morra;)

 

 

Jeg lurer på om det bare er jeg som kanskje tror at babyen er død når du skriver englebarn........ Er flere med lignende nick som har døde barn... Hadde kanskje ikke tenkt på det hvis det sto En engel i magen bor.... ikke meningen å være ekkel, bare lurer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det endret... Skal visst ikke lande helt på "nick" allikevel. Skal se jeg endrer det flere ganger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...