Gå til innhold

Utrolig mye kynnere - noen tips?

Anbefalte innlegg

Har kynnere med bare et par minutters mellomrom, eller mindre. De varer ikke så lenge, kanskje 20-30 sekunder. Men når det først begynner, holder det gjerne på en halvtimes tid. Utrolig irriterende. Kommer i alle situasjoner men kjenner det best når jeg sitter rolig eller forsøke å ligge og slappe av. Virker ikke som det hjelper å variere stillinger/bevegelse heller. Er det noe jeg kan gjøre for å få mindre kynnere? Drikker allerede masse i løpet av dagen og holder fordøyelsen i gang. Alle andre tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5279380-utrolig-mye-kynnere-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, egentlig ikke. Faktisk har jeg slappet av mer i går enn på utrolig lenge. Hehe. Det fortsatte utover hele natta og er der enda, men det har roa seg littegrann, så jeg får lengre pauser mellom hver kynner. Men dette blir skikkelig slitsomt hvis det skal fortsette.

Annonse

Man kan ta en varm bad, sier noen...Jeg får masse kynnere etter jeg har spist fiberrikt mat...Jeg må legge meg og vente til det er over. Jeg anbefaler ikke Bricanyl, har fått det på sykehuset da jeg ble innlagt, fikk mange plagsomme bivirkninger (bl.a.hjertebank) og det hjalp ikke noe særlig på kynnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...