*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi har en Emmaljunga Duo Edge nå. Er veldig fornøyd med den. Men jeg er litt "sein" og har nå først begynt å få interessen for 3-hjulingene (til sambos store fortvilelse, he he . Så jeg har veldig lyst å kjøpe en i tillegg til den vi har som kan brukes til sommer/shopping- bruk. Er en fordel om den er lett å legge sammen også. Hvilken vogn har dere da? Er det noen av dere som har en vogn som oppfyller disse kriterier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majo Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 me har emmaljunga city cross havanna, trur eg den heiter. hadde først simo kombi,men bytta den ut. e velidg fornøyd med emmaljunga. vurderer å kjøpe ei lita trille til ferie og shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surrehodet Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Har en Brio Duovogn - har nettopp kjøpt en Brio Tridem. Trehjuling. Fikk den nettopp i dag så vet ikke hvordan den er i praksis ennå - men ser så absolutt kjempefin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Nå ble jeg nyskjerrig. Finnes det bilde av den på noen nettsider? Har den låst hjul og blir den ganske flat når du legger den sammen? Vil gjerne høre erfaring når du har fått testet den litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surrehodet Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 http://barneverden.no/ - er på tilbud på barneverden til 2000. Skal nok teste den til helgen så da kan jeg skrive mere. Men ser ut til at forhjulet er låst på en måte - dvs svinger ikke - kan det stemme - hmmmm - nytt referat følger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsete Skrevet 15. juni 2006 #6 Del Skrevet 15. juni 2006 Vi har en Quinny 3XL og er rå fornøyde.. den er liten og lett. Og vi får den i bagasjen på den gamle audien vår uten problemer.. Barnet kan også sitte begge veier, noe jeg er kjempefornøyd med. Er heller ikke anbefalt at de sitter bortvendt før de er ganske store, siden de analyserer alt som skjer rundt, v å følge med på den som triller sin reaksjon. og det er vanskelig m ryggen til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 16. juni 2006 #7 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har en tetunia sport som jeg er veldig fornøyd med. Har også en quinny spirit tror jeg den heter. Med ett hjul fremme som kan svinges helt rundt og festes fast, veldig praktisk i butikker. Men kalesjen er litt stor så jeg bruker den lite. Når han blir større kommer jeg nok til å bruke den mer på kjøpe senter o.l. Ryggen kan heller ikke legges helt ned. Er ganske grei å legge sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To små!!! Skrevet 17. juni 2006 #8 Del Skrevet 17. juni 2006 Me har Phil and Teds. Er veldig nøgde med det. Passar perfekt til oss og våre behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #9 Del Skrevet 21. juni 2006 Troll 2000 har eg å er veldig fornøyd med den. Den har sånn brett forran så han ken ha kopper å leker i :-))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #10 Del Skrevet 21. juni 2006 Har en gammel simo kombi etter førstemann, simo sportsvogn etter nr 2, og har kjøpt til nr 3 en teutonia solano og joggevogn. Jada, jeg har dilla på vogner;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Snulder Skrevet 23. juni 2006 #11 Del Skrevet 23. juni 2006 Vi har Basson Roma duo-vogn. Veldig fornøyd med den. Skal ha en reise/butikk vogn og da vil jeg ha en Mutsy spider!! Synes den er morsom... har ingen anelse om den er brukanes men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juni 2006 Har vært å kjøpt en Quinny Speedi SX (skulle egentlig kjøpe den Brioen, men tilbudet var gått ut) og er veldig fornøyd så langt. Har jo ikke brukt den så mye siden hun må sitte med ryggen til meg. Men tenker å bruke den vogna til "handle-vogn" i begynnelsen. Har den liggende i bilen til vi skal ut å handle. Hun virker å trives godt i den, god sittestilling, og sover godt i den. Å SÅ LETT Å TRILLE!!!!! (har 3 hjul og kan svinge 360 grader) Vanvittig forskjell fra Emmaljungaen! Men noen vinter- og tur-vogn tror jeg ikke det er. Så da blir vi å bruke Emmaljungaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #13 Del Skrevet 23. juli 2006 Vi har en Troll 2000 Cross Contry,veldig bra. Har etterhvert kjøpt en liten trille til shoppingturer som heter Titanum Baby som er i en fin lys blå farge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xx/xy Skrevet 29. juli 2006 #14 Del Skrevet 29. juli 2006 Vi har også Emmaljunga Duo Edge og er fornøyd, men jeg begynner også å få lyst på en litt nettere sportsvogn... evt. til reise-/shoppingbruk som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå