Gå til innhold

Vær så snill å hjelp meg noen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens pleas hjelp meg.Var på apoteket i dag å kjøpte meg gravtest.de hadde bare quick respons så jeg kjøpte denne.Da jeg kom hjem tok jeg den og den viste positiv.Men så ser jeg at mange sier at denne ikke er til å stole på.Kan det virkelig være sant at den viser positiv men egentlig er den negativ??er det ikke større sjanse for at den kan vise negativ og du er gravid likevel??Jeg blei så lei meg nå å klarer ikke glede meg over resultatet.Er 2 uker siden jeg skulle hatt mensen,så jeg er fryktelig usikker nå.Vil jo ikke ringe legen å si at jeg er gravid å så er jeg ikke det alike vel...Vær så snill å hjelp meg noen..

 

 

 

20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg sier gratulerer jeg!! :-)

Det er en test som er kjøpt ¨på apoteket ikke sant? Da vil jeg tro du kan stole på den. Og det er to uker siden du skulle hatt mensen og det i seg selv er jo ett tegn. Det høres fornuftig ut at det er oftere den viser feil ved og vise negativ, men så er man gravid.

Jeg tok uansett to tester jeg da. For å være sikker.

Lykke til, men jeg hadde strålt hvis jeg var deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg kan si,men jeg tror du skal stole på testen din.har også hørt at QR ikke er helt pålitelig,men tor nok det heller mer mot at den viser negativ og du er gravid like vel.Jeg brukte den testen og den viste positiv på meg.Kanskje noen har dårlige erfaringer med denne,men den er ikke så følsom for HCG hormonet som andre derfor kan den nok vise negativt selv om du er gravid.Gled deg over streken og spiren din du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stole på testen. At noen får falske tester skjer samme hva merke det er. jeg testet vertfa

 

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test av den typen først, jeg også, ble posetiv, men ble å usikker begrunn at merket har litt dårlig rykte, så kjøpte ny av et annet merke, å den var og positvi.

så du er sikkert gravid, gratulere!

Må også innrømme at jeg stolte ikke helt på noen av de testene, og klarte vel ikke helt å tro de, så har tatt 6tester av 3forskjellige merker, alle positiv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...