Gå til innhold

Legging er et mareritt.. 3,5 mnd gutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3,5 måneder bruker evigheter før han sovner på kvelden.. Og når han endelig har funnet litt ro og sovnet, sover han 20 minutter og så er det på`n igjen.. Det tar ca 2-3 timer før han sovner for natten og jeg da må jeg bære i 15 min, så sover han 20 min, bærer 15 min osv.. Slik går kveldene fra kl 21.00.. Det er så utrolig slitsomt.. Han sover 1 time på formiddagen og en time i 16-17 tiden.. Mer nekter han å sove.. Blir snart gal.. Nå har han blitt så tung at jeg klarer ikke bære på han så mye og da blir han ihvertfall sint.. Sambo er borte på sin 3 uke pga jobb.. Har heller ingen andre til å avlaste meg på kveldene.. Ryggen og skuldrene verker og jeg er bare fortvilet.. Det er ikke kolikk.. Han bare plages med å finne roen.. Flere som opplever dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er like gammel. Ikke vært så enkel han heller til tider. Rasende, og umulig å få roet han ned. De to siste kveldene derimot har han sovnet som en stein. Ikke sutret en gang. Ikke skjønner jeg hva som er skjedd. Har bare hatt faste rutiner, og lagt han til samme tid hver kveld.

Passer på å ikke ta han opp og bære han. Stryker han heller over hodet, og holder han i hånden.

Skrevet

Vi har hatt noe av det samme problemet. Ikke like ille, men har en gutt som skriker veldig før han sovner. Det mest effektive for meg er å bruke bæreselen og riste ekstra mye, jo mer jeg rister jo bedre er det. Da er han inntil meg hele tiden og sovner lettere.

Skrevet

Takke for svar.. Har hatt faste tider her også.. Rundt 21 på kvelden. Da er han trett. Dette fungerte så fint en periode, men di siste 2 ukene har vært et mareritt.. Jeg klarer ikke la han ligge når han hyler og det har han nok skjønt.. Han gråter seg helt blå, får knapt puste til slutt.. Fatter ikke at det går an å bli så rasende når man er så liten. Ellers på dagtid er han blid og grei.. Jeg gruer til hver eneste kveld og hva den medfører.. Gleder meg til sambo kommer hjem.. Alt er så mye lettere når man er 2 og kan ta hver sin tørn.. Eller prøve å få en slutt på dette sammen.. Mister motet og energien når jeg er alene med raseriet hans på kveldene.. Nå tror jeg han har sovnet for kvelden.. Flira ihvertfall i søvne og det gjør han som regel når han har sovnet tungt.. Verdens vakreste gutt, men jammen kan han ta motet og vettet fra sin mamma:)

HI

Skrevet

har litt av samme problem, han blir helt krakilsk akkurat i det han skal til og sovne, og han vekker seg selv i og med utbruddet! Så begynner d på ny.. Det eneste jeg gjør når jeg ikke orker lenger er og trille en tur i vogna, da sovner han og det går fint å flytte han over i senga, det er kanskje dumt å venne han til det, men ibland må man bare!

Lykke til! Dem er søte når de har sovnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...