Gå til innhold

Når bestille time hos legen?


Pia79

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i MA i februar (12. uke). Når er jeg gravid igjen og kjempegla for det. Nå håper jeg bare at de skal gå bra. Når skal jeg bestille legetime nå som jeg har mistet før? Jeg hører jo stadig om de som får tidlig ultralydtime pga de har mistet før. Men sist ville han ikke se meg før nærmere uke 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tenkt å dra til legen før jeg er i uke 12, men jeg er andregangs og har ikke hatt noe SA eller MA før. Men tror jeg ville bestilt litt tidligere hvis jeg var deg. uke 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde en SA 1. april(!!!), og er gravid igjen. Skal til legen i morgen selv om jeg bare er i syvende uke. Jeg ringte og sa at jeg kanskje burde ha en time før fellesferien, men de ville ha meg inn allerede nå. Føler selv det er litt tidlig, men samtidig er det jo gøy å få bekreftet graviditeten med helsekort og det hele! Så ring og bestill, du. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt å hørt med de jeg. Siden du har hatt en MA kan du spør dem om hva de synes. Mange legekontor tar ferie også nå, så det kan godt være de vil ha deg inn før den setter inn. Mange som opplever SA og MA får ofte litt mer oppfølging i starten vet jeg. Jeg har hatt litt smerter og ble sendt til UL, pga muligens XU, men alt var heldigvis okei, men jeg må på første svangerskapskontroll nå i uke 8, legen ville ikke vente til over ferien sin. Ring å hør med dem, og forklar situasjonen din, det er kanskje det enkleste...

 

Lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...