Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Gutten min på 4mnd har plutselig begynt å bæsje sjeldent. Først gikk det 11 dager, så gikk det 13 dager og nå har det gått 8 dager igjen uten at han har bæsja. Han får bare morsmelk så det er kanskje greit, men han får så forferdelig vondt når han først bæsjer. Vrir seg i smerte. Det er så leit å se på. Er det noen med lik erfaring? Noen tips? Kan det være noe jeg spiser? Han får duphalac 2 ganger daglig, men det ser ikke ut til å hjelpe. Hilsen rådvill!
Holmehippie Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Hei! min har det akkurat likedan. Det er helt normalt!! Og det kan faktisk gå opptil tre uker og mer mellom hver gang så små barn har avføring (så sant de bare får mm da). Du bør ikke gi duphalac.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Kan man gi Duphalac til en så liten baby???? Har du prøvd å gi malt og svisker? Malk kan du gi med skje vettu, oppløst i kokt vann..Men det er jo normalt at det tar opptil 14 dager mellom da. Gjorde det til datteren vår også, før vi starta med fast føde, men hun hadde ikke vondt da..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Hvorfor skal jeg ikke gi duphalac da? Det var legen på helsestasjonen som sa det. Får ikke mer enn 3mlx2 da...
mammaen til G & A Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Er ingen ekspert, men har lest at det kan gaa en tid for noen barn foer de baesjer. Synes jo 11 dager er lenge da, men det er jo for meg - det er nok annerledes for en liten baby som bare faar mm=) Jeg ville nok nevnt dette at det ser ut som han har vondt naar han foerst baesjer paa neste kontroll, dersom det ikke blir vaerre for den lille og han ser ut til aa ha vondt hele tiden. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå