Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Var hos jordmor på helsestasjonen på kontroll før, helgen og fikk beskjed om å levere en ny urinprøve til fastlegen min i dag pga en litt uklar prøve. Hos legen i dag fikk jeg beskjed om at jeg har litt protein i urinen og at jeg bør levere ny prøve igjen om en uke, og ta det mere med ro. Vet at dette er er typisk tegn på svangerskapsforgiftning, men jeg har hverken spesielt mye vann i kroppen eller høyt blodtrykk (faktisk veldig lavt 110/50!!) Sliter med mye vondt i hodet men det kan vel komme av blodtrykket. Kan dette være et tegn på sv.sk.forgiftning når ikke alle symtomene er tilstede??? Huff jeg blir nervøs jeg...
nasse nøffen Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 jeg hadde protein i urinen nesten hele svangerskapet sist gang,,, kan være urinveisinfeksjon, eller at du rett og slett ikke har brukt midt urin ( tisset litt i do, før glasset, så de første bakteriene blir vekk) ingen fare.... de vil bare sjekke deg skikkelig vettu....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 det kan faktisk bare være utflod også,,som har kommet med...Ta en dusj om morgenen,,slik at du er helt ren nedentil før du tar prøven,,det sa jordmora til meg,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå