Gå til innhold

Bakkestranda i morra?????

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som skal heller??

Vi hadde jo store planer om d. Men i dag har Mathias hatt feber og siden vi på torsdag har planer om å starte kjøreturen mot Tronheim (skal i bryllup på lørdag), blir vi hjemme for å se om formen blir bedre. Har jo bare så lyst på denne turen, men drar ikke hvis ikke poden er iform.

Vi snakkes!! Blir d sommer ferie på folk nå eller blir d et treff i juli også???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5278345-bakkestranda-i-morra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Det var synd. Jeg tenkt at vi skulle dra ned, så får vi håpe på fint vær.

Får se om det er noen som dukker opp.(håper det)

Du får komme en liten tur hvis poden er i form. Hvis ikke får du ha en god tur.

Vi kan jo sette opp et treff i begynnelsen av juli så får vi se om det er noen som vil.

Snakkes:-)

Hei på deg Marit!

D blir nok ikke noe m oss da han er litt slapp i dag også. Vi må til Skien en tur. Har time hor kiropraktoren kl 12. Skal en rask tur innom Litorvet, så hjem til sofaen. Han har nesten ikke sovi i natt, så mor er en smule trøtt hun også. :-)

Håper d dukker noen opp da. Dårlig respons her... Anita vet jeg ikke kommer. De er på Vestlandet.

Kos dere! Vi snakkes!:-)

Ang nytt treff: Vi drar på ferie 4-5 juli, men kan vel uka før d tror jeg... Hvis ikke folk synes d blir litt nærme dette treffet da.Har lyst til å være m hvis jeg kan vøttø.... :-) Senere i juli blir kanskje enda vanskligere..?! Vi får se. D er jo bare å sette opp en dato, så ser vi jo hvor mange som kan.

Heisann.

Vi hadde og tenkt oss avgårde i dag, men her er det og sykdom. Synes i grunn det har vært det mer eller mindre siden jul.

Så da må vi nok mede avbud i dag og.

Vi reiser på ferie 1 juli. Men tror jeg kan den 28 juni.(ungene er på leir med besteforeldrene da, tror ikke de kommer hjem før på ettermiddagen)

Følger med her inne, å ser hva som skjer.

God tur til de som kan i dag.

Klem fra Bente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...