Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Betyr det at jeg kan begynne å tro at det er gått bra ?

Har vanligvis 28 dagers syklus, men nå er jo hormonene styrt av IVF forsøket.

Prøver å holde troen nede, slik at jeg ikke skal blir alt for skuffet. Skal teste på torsdag.

Gode vibrasjoner og eventuelt babystøv mottas med takk !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5278325-rugedag-13-fortsatt-ikke-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

vil bare onske deg lykke til og sender deg masse masse babystov!!

jeg vet ikke hvordan du klarer aa ikke teste. Jeg begynte aa teste fra dag 7 og helt til blodproven paa dag 14, selv om jeg fikk streng beskjed om aa ikke gjore det.

lykke til i hvertfall

Hei Aguin :)

Jeg er også på rd 13(ivf) og ingen mens har kommet.. kjenner antydning til mensmurringer i disse morgentimer...Den må holde seg unna!! Jeg har normalt syklus på 25 dager,men som sagt så er jo kroppen vår utsatt for så mye at jeg vet ikke helt hva man kan regne med? Skal ta blodprøve i mogen,tok en test rd 11 som var negativ :( Har bestemt meg for ikke å teste men vente på svar på blodprøven.

Du får ha lykke lykke til, krysser fingrer og tær for oss!!

Hei.

Du er på rd 14 og jeg på rugedag 12 idag. Jeg har fortsatt ingen mens. Ikke antydning en gang. Og jeg blir så glad så glad. Men jeg våger altså ikke å bli altfor glad heller, det skjønner du sikkert.

Jeg kunne teste igår, i henhold til beskjeden fra sykehuset. Men de fleste her inne har fått beskjed om å vente til dag 14. Derfor tro jeg jeg og vil vente til dess, hvis jeg klarer da.

Oversender gode vibrasjoner, det blir ikke så mange, jeg trenger litt selv og. Sender også over litt babystøv. Trenger litt selv av dette og, men jeg deler det jeg har!!!!!!!

Klemmiss :-)

Rugedag 14 ja, Har ikke testet enda ( har ikke fåttt kjøpt enda), og trodde i går at jeg følte meg gravid. I dag derimot er det ting som kan tyde på at det er en viss tante som har lyst til å komme på besøk.

Foreløpig bare litt lysebrunt, så det kan jo være at det er greit, men jeg har begynt å tvile.

Skal kjøpe test i dag, og ta den i morgen så jeg har litt kontroll selv før blodprøven.

Lykke til du også Lillemor !

Får komme meg på jobben, har vært på foreldresamtale for datteren min i barnehagen. Hun var visst stort sett snill ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...