Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hurmf!!!

Var kjempe fornøyd her om dagen da vi fikk innkalling til første samtale og undersøkelse på riksen med tanke på IVF. Men så har det seg nå en gang slik at min kjære jobber i Nordsjøen og timen vi hadde fått var midt i hans jobbperiode. Dermed måtte vi utsette. Vi hadde opprinnelig time 4 juli og her kommer hurmfen: De har sommerferie fra 6 juli til midten av august. Så da ble det ikke time før da. Så nå er det en ledig time på riksen 4 juli hvis det er noe som vil ha den.... (skrevet med et lite smil....)

For å toppe det hele ble mamma innlagt i dag med akutt nyresvikt. Så i dag smiler virkelig verden til meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5278215-bedritne-sommerferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, virkelig ikke dagen for deg! Max uflaks med både timen og mamma`n din.

Håper virkelig at det går bra med mor di og at tida fram til august går fortere enn forventa.

Ønsker deg virkelig bedre dager enn dette framover!

Uff, Susse, kjære deg, frik ut, vær så snill, overfor oss eller mannen din eller søsteren din eller noen gode venner. Du kan få frike ut så mye du bare vil til meg, jeg setter like stor pris på deg uansett!

Dette var utrolig kjedelige nyeheter! Blir litt sur for egen del også, for jeg har time 3 juli og det hadde vært så spennende å vite at dagen etter skulle du på akkuratt samme sted.. Men kan du ikke ringe de igjen og spørre om de kan kontakte deg dersom de får avbestilllinger før 4 juli?

Lykke til med syk mor, jeg håper det går bra. Og vit at selv om det virker som alt går en i mot og at man føler at det venter katastrofer rundt ethvert hjørne, så vil det bli bedre. Du vil bli mor, din mor blir mormor, du vil bli en kjempegod mor med ekstra mye selvinnsikt og omsorg for barnet ditt.

Klem fra meg!

Bare tenk positivt på det med sommerferie! Det gjør jeg....

Jeg vil heller at alle tar ferie samtidig, og må stenge "butikken" enn at de setter inn uerfarne vikarer som kan gjøre feil.

Vi må også vente med fryseforsøk til Sankten er ferdig med ferie.

Men jeg gjør heller det, enn å la vikarer få klusse altså ;)

(Ikke at det er negativt med vikarer i helsesektor, men akkurat i det området der teller jo "alt eller ingenting". Jeg foretrekker alt, og da må en vell ha en som virkelig vet hva en gjør)

Lykke til med moren din!

Gode tanker fra meg til henne.

Takk for svar og støtte jenter. Ser litt lettere på dette med riksen i dag. Kanskje forde jeg har fått det litt på avstand og i går kom liksom alt på en gang. Prøver å tenke at det er jo ikke så lenge fra 4 juli til 17 august.....Prøver også å tenke at da står vi fritt til å bruke sommeren slik vi vil. Det er jo uansett ikke mye jeg kan gjøre med....

Men godt råd å ringe inn å si at vi er interessert hvis det skulle dukke opp en avbestilt time. Man vet jo aldri.....

I forhold til mamma vet vi foreløpig ikke så mye mer. De tror det kan være medisinrelatert og da er det i så fall greit å fikse på. Problemet ligger vel i at jeg selv jobber i helsevesenet og dermed føler at jeg kan for mye og det er der all redselen kommer inn. Så det ble ikke så mye søvn i natt.

Men må bare ta en dag av gangen og se hva som skjer.

Igjenn : Det er så godt å ha dere her inne!!!!

Klem

Annonse

Hei susseC";).

Jeg håper det går bra med mamman din!

Angående time på riksen og nordsjøarbeid...Har sambo prøvd å bytte tur med en kollega?Det er jo også en mulighet!Håper det ordner seg for dere,og at du får beroligende nyheter angående mamman din!

Til dere alle som har vært så støttende:

Med mamma går det framover og det ser ut som de klarer å fikse det med gjennomskylling og at de har tatt bort noen medisiner. Jeg er veldig mye roligere og det ser ut som hun kommer ut om ikke så alt for lenge. Slapper av med det hele nå men det gjør jo at jeg merker spenningene i nakken som smerter nå. Og så er jeg den heldige vinner av Bronkitt. Ja ja... når det først skal skje noe kan man jo liksågodt ta alt på en gang :P

Når det gjelder nordsjøarbeid har vi tenkt på dette med bytting av tur. Men har lyst til å spare slikt til vi kommer fram til selve IVF da vi så absolutt ikke har kontroll på når han må være hjemme og gi sitt bidrag :)

Klem til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...