Gå til innhold

Hjelp, jeg er sulten støtt!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har lest både her og der at man ikke trenger så alt for mye ekstra mat i svangerskapet, bare en brødskive og et glass juice ekstra per dag eller noe slikt, men jeg er jammen skikkelig sulten hele tiden! Føler at jeg MÅ spise, for jeg får dårlig samvittighet for den lille når jeg går sulten.... Flere som har det sånn? Det er nesten slitsomt å spise så mye, er ikke alltid jeg har like stor matlyst, men magen rumler...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde d akkuraaat som deg første gang jeg var gravid,drikk mye vann,juce,frukt osv er mitt råd.ersulten denne gangen også men NEKTER å få 22kg ekstra på kroppen..d var helt grusomt,bebien klarer seg uansett,d er bare du som ikke er vant m att noen tar overskuddet ditt.difor frukt d gir deg d ekstra du trenger til å holde deg i sving,og er ikke så tungt at d gir rumle mage neste måltid=)lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange typer frukt kan faktisk skape sultfølelse... Nå er jeg bare 6+noe, så har ikke merket så mye ennå, men med førstemann spiste jeg annenhver time helt til uke 20. La på meg 10-12 kg og var lett panisk for hvor diger jeg skulle bli, men så gikk ulvehungeren heldigvis over og jeg la vel på meg 1-2 kg de siste 20 ukene. Endte opp med 12 kg i pluss som jeg gikk ned (og vel så det) på barsel.

Merket i alle fall at jeg ble kvalm hvis jeg ikke spiste, og at det beste var grove karbohydrater og forholdsvis sukkerfattig mat - grønnsaker var konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oftere sulten nå enn før, men spiser ikke så mye som tidligere. Blir så fort mett, spiser bare halvparten så mye middag som før. Dette er jo uansett ikke tiden og slanke seg på, det tar jeg heller senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føles det som et sug i magen?? det gjør det hos meg. men prøver ikke å spise så mye mere.. når du spiser for 2, betyr det ikke at du skal spise dobbelt så mye mat.. du skal spise dobbelt så sunt.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg tenker på når jeg våkner er mat :) Sulten sulten og hiver meg inn i kjøleskapet, akkurat som om kroppen vil ha reserver nå siden jeg snart ikke klarer å holde på noe mat. Nyter det imens jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å dø av sult.Bare måååå ha mat hele tiden. Drikker en del vann, og spiser frukt. Nå har jeg kjøpt meg grove kavringer uten sukker. De demper sulten litt. MEn så lenge jeg ikke har begynt å legge på meg så får jeg bare fortsette å spiese... he he. Blir kvalm av å gå sulten. Men jeg spiser ikke godteri da. Bare sunn mat. Har faktisk mistet lysten på godteri. Sjokolade er ekkelt... Grovbrød med brunost...mmmmm... Nå ble jeg sulten igjen. Bare en time igjen til lunsj... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...