Gå til innhold

Når noe virker for godt til å være sant... er det kanskje det...

Anbefalte innlegg

Testet positivt for en uke siden etter fryseforsøk (satt inn to egg). I dag på har jeg hatt brun utflod, ikke mye, men nok til at jeg er skikkelig redd. Hadde så inderlig håpet at det skulle gå bra denne gangen. Frykter at også dette forsøket er mislykket. Orker ikke tanken på flere. Syntes livet er så fryktelig urettferdig...

Fortsetter under...

Ja, livet er urettferdig! Noen får det så enkelt lissom...

Forstår deg godt nå når du faktisk har fått det til. Men er det ikke vanlig med litt spotting selv om man er gravid da...?

Krysser fingrene for at dette ikke skal gå galt for deg xxx.

Takk for oppmuntrende ord!! Jeg har ikke "blødd" siden i går kveld - og det er jo et godt tegn. Har snakka med klinikken i Porsgrunn, og de er så positive. De sier at jeg ikke trenger å bekymre meg dersom det ikke kommer friskt, rødt blod. Er hjemme fra jobb i dag, selv om jeg ikke er "syk". Men er helt satt ut og griner av ingen ting. Blir gal av å ikke vite. Hvis det er SA så vil jeg jo heller vite det nå istede for å gå å håpe... Blir sprø av det her.

Annonse

Som de andre sier så er det veeeelig normalt med brun utflod. Søsteren min hadde det i alle sine tre svangerskap, og hun har tre flotte unger:-) Det er nok kroppen din som ikke riktig har skjønt at den er gravid enda, og da spotter den ofte rundt det tidspunktet mensen skulle ha vært. Lykke til videre:-)

Håper det går bra for deg og at spiren klamrer seg godt fast. Det er som de andre sier mange som opplever blødninger i svangerskapet uten at det betyr noe.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...