Gå til innhold

kjempe vondt i puppene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte før helga i grunn, bare at da var det ikk evondt. Leste noen tips her inne om ei te som hadde noen sår på vorta og kjøpte den antiseptiske salven. Nå er de helt borte men er rød rund og øm. Men i dag har det begynte å ile smerter gjennom puppen. Uavhengi av amming eller ei. Puppen er ikke varm eller rød . ER det sopp? Skal ringe te legen i morgen, men er dte ikke lsik at vi begge to må behandles?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sopp.Dine pupper og den lilles munn må beh.Men du kan bruke canesten om du har.Sette igang snarest mulig.Og stikke på butikken å kjøpe farris til den lille.Ha på ein q-tips.Du får medikament hos legen,men det tar laaaaaaaaang tid før det hjelper ofte.Ikkje slutt å smøre puppene dine for tidlig.Og viktig å koke smokker,og bruke minst mulig smokker,og koke pumpeutstyr,Eg hadde sopp i mange mnd etter antibiotikabeh.Lykke til

Skrevet

såpass.. ja e har vanlig canesten.. men den må vaskes av før amming? Lillegutt har lagt seg nå så da tar jeg og smører meg jeg.. ja begynte plutselig å verke jo:( Jeg som har vært så flink å koke og styre for å holde rent.. jaja:) Takk for raskt svar:)

Skrevet

Ei venninne av meg smurte visst Corsodyl (tror det var det det het) på puppene, trengte ikke fjerne det før amming. Jeg vurderer å begynne med det selv, for jeg har også fått slike smerter.

Skrevet

ja er jo bakteriedrepende det men det må nå svi? Huden skaller av rundt vorta og jeg har sår Tror det hadde svidd ja:)Men er nok best å komme seg te legen ja. Må en betale for den legetimen? bestille i lillegutt sitt navn?

Skrevet

Kan være brystbetennelse da

Skrevet

var hos legen i dag,,masse sopp:( fikk noe krem til meg og liniment til lille gutt. Alleree begynt å bli bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...