Gå til innhold

Anbefalte innlegg

oppblåst i magen som jeg er..?? Imorgen er det en uke siden uttak og jeg er veldig oppblåst i magen. Eggstokken på den ene siden er også full av væske tror jeg fordi en klump stikker ut på huden der nede- det ser ikke bra ut, hadde det sist gang også (men da mislykktes vi jo) og nå er jeg så redd for at det kan være en dårlig ting igjen..

Andre som har/har hatt like erfariger?

Fortsetter under...

Det er helt vanlig å være oppblåst etter uttak! Det er helt vanlig å være oppblåst etter innsetting, og det er helt vanlig å være oppblåst om man skulle bli gravid.

Jeg er som en sperreballong, det har jeg vært siden uttaket, og er i dag 8+1. Har sett et lite bankende hjerte og alt ser så langt helt bra ut.

Lykke til!

Glemte å si at bare det at de driver og grafser og styrer "oppi der" gjør at man ikke bare blir oppblåst i dager og uker etterpå, men også at man kan ha litt vondt og føle ubehag. Jeg husker at det av og til føltes som om det boblet i eggstokkene, noe som ikke bare var ekkelt, men faktisk litt vondt og skikkelig skummelt!

Jeg har vært utrolig oppblåst på alle forsøkene mine. Magen står i spenn og er stein hard. Får ikke kneppet en eneste bukse.

Lånte noen gravidebukser av ei venninne. Hun bare lo av meg og mente de kom til å falle av, men når hun så meg i de etter uttak og innsetting, lo hun ikke mer. Jeg sprengte nesten de også. En annen ting som også var ekkelt, var det at magen var så stor at den presset mot diafragma. Ble så utrolig andpusten og tungpusten. Jeg har desverre ikke blitt gravid, så magen gikk sakte men sikkert inn igjen.

Selvfølgelig er det jo en mulighet at du er overstimulert, er du usikker så skader det jo ikke å ta en ekstra tlf til klinikken.

Lykke til videre med rugingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...