Darth Vader Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehehe - må bare ha en spørring om noe Håvard er god til :-). Han går opp trappa - det har han gjort lenge, og nå går (krabber) han stødig og fint nedover også. Har til dags dato ikke fallt. Er flink til å snu seg med rompa først når han skal nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Vet hun krabber opp,men har ikke testet ned enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka har 4barn♡ Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Den har jeg ikke sjekka. Trappa er strengt forbudt her i huset. Den er så glatt og fæl at jeg ikke tør. Ramler nesten sjøl når jeg har det travelt... Men tror ikke Thea hadde vært i nærheten av å klatre nedover. Den skjønner hun nok ikke. Men hun skjønner at det ikke er så lurt. Hvis jeg prøver å "gå" nedover med henne, bråstopper hun når hun kommer til trappa. Vil ikke sette beina framover. Tror hun er redd for å falle. Regner med det er en god del Håvard er flink til :-) Syns han var så kul med håret sitt. Skikkelig professor-sveis når vi så han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Charlotte er kjempe flink å klatre både opp og ned. Men jeg står bak henne bare i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 Marcus kan komme seg opp,men ned har han ikke helt skjønt enda.. hihi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 har aldri prøvd..vi har ikke trapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie76 Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 Gregers "sprinter" opp og går forsiktig ned. Det med ned har han akkurat funnet ut av. Rart at alle unger bare plutselig skjønner det der med å gå baklengs ned en trapp! Jeg vet at ingen har vist Gregers dette, så det har han funnet ut helt selv. Det morsomste er jo at etter at han fant ut det, så snur han seg alltid baklengs når han kommer til en liten kneik nedover. Tilogmed dørterskelen fra badet, og det må jeg si er å overdrive det hele en smule :-) ettersom han har forsert den på normalt vis i flere måneder allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 7. juni 2006 #8 Del Skrevet 7. juni 2006 sønnen min kommer seg veldig fint opp men vi har ikke prøvd ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrywine Skrevet 7. juni 2006 #9 Del Skrevet 7. juni 2006 jenta vår kommer seg fort opp.. men ikke ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fødeklar_ja! Skrevet 9. juni 2006 #10 Del Skrevet 9. juni 2006 Her går det raskt opp trappan, men vil ikke teste nedover riktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 10. juni 2006 #11 Del Skrevet 10. juni 2006 samme som de fleste her, opp men ikke ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå