Gå til innhold

Når begynner de å snu seg fra rygg til mage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, takk for svar jenter. :-)

Er nemlig en baby på barselgruppa mi som er like gammel som lillegutt som allerede såvidt har begynt å snu seg, så lurte på om han var litt treg... Men da er han nok ikke det. :-)

Gutten min er 3,5 mnd. og har ikke snudd seg enda. Ligger på siden, men kommer seg ikke helt over:-) Om jeg gir han fingeren drar han seg helt rundt.

Han snudde seg fra mage til rygg, da han var 2,5 mnd. Har tilsammen gjort det 4 ganger, men det er nok ikke helt bevist enda.

Annonse

Annonse

Min snudde seg da hun var 6 mnd. Det er nok litt etter snittet men helt vanlig. Forøvrig tror jeg de fleste som svarer på innlegg om dette temaet er de som har barn som har snudd seg tidlig, dermed får man inntrykk av at de fleste barn snur seg når de er 3 mnd. Men flertallet gjør nok ikke det. Husker jeg stressa med dette, men det kommer når det kommer. Ingen ting å stresse med!

Alt er normalt=) Noen snur seg tidlig andre venter litt. Men tre maaneder er tidlig, saa ikke uroe deg. Her er jenta mi tre og en halv maaned. Hun har snudd seg ett par ganger fra mage til rygg, men det har vaert mere flaks enn noe bevisst. Hun klarer aa faa seg over paa siden, men armen sperrer saa hun kommer seg ikke paa magen. Men det kommer nok snart. Hun aaler seg rundt i sirkel siden hun strever saa=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...