Gå til innhold

Ultralyd i uke 6 +1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på uke 6+2, og så hjertet slo! Nurket var 6,9 mm langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på det i går (6+1) og gynekologen kunne bare se antydninger til et foster, intet hjerteslag. Kan fortsatt være håp sier hun men jeg er bekymret siden jeg har inntrykk av at de fleste kan se hjertet slå på det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så spennende å høre at dere har vært på ultralyd. Er det vanlig å få det så tidlig? Fastlegen min sa at det ikke var nødvendig for senere.. Er det spesielle årsaker til at dere fikk det så tidlig eller kan jeg også be om det? Takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så en bønne d jeg var 6 uker og 1 dag på vei. Den var så pitteliten at hjertet ikke slo enda, men legen så blodgjennomstrømingen.. det gjorde ikke jeg.. he he

er ni uker på vei i dag (hurra) og skal feire med ei eplestang som jeg tar ut av ovnen nå.. nam nam :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i uke 6+1, så bare matpakka og ingenting mer. Men ikke mist motet, 10 dager senere (grusomme dager) midt i uke 8 så vi hjertet :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI DU SOMLURTE PÅ HVORFDOR UL SÅ TIDLIG...

 

Bare fordi jeg var nysgjerrig så bestilte jeg time til privat UL = DYRT!!! Men innmari artig å se hjerteslagene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har vært på ul i dag og er 6 uker og 5 dager...

Så fosteret og hjerteslagene samt plommen som det får næringen sin av...Hele 5 mm langt;) var vidunderet vårt..

 

Merkelig at noe så lite kan lage så mye kaos i hode og kropp,tihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...