Gå til innhold

Tvilling!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd å miste en tvilling tidlig i svangerskapet, og at det går bra med den som er igjen?

Hvordan mistet du den ene? Blødning?

Glad for alt hjelp jeg kan få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stemoren min mistet en tvilling tidlig. hadde masse blødninger. den gjenverende tvillingen vokser og utvikler seg slik den skal =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe som kunne blitt en tvilling. Men det befruktete egget satt seg dessverre fast i venstre eggleder, hadde blod i buken og det endte med at jeg måtte fjerne den ene eggleder. (exu, graviditet utenfor livmor). Hadde blødninger den kvelden smertene begynte, litt sånn lyse rosa, og var super kvalm og hadde veldig vondt på den ene siden av livmor, ble lagt inn på ullevål samme kveld ,operert morgenen etter.

 

Men mirakeler skjer, så så legen på hcg stigningen, og vi så på ultrlayd at jeg var gravid i livmor også.

Nå sitter jeg er med en super-baby i magen på 10 uker og 1 dag, og tremin 3 januar.:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har opplevd dette. Jeg fikk en skuikkelig blødning da jeg var ca 6-7 uker på vei. Ble sendt fra legen og til sykehuset for ultralyd. De sa jeg hadde mistet barnet og at jeg måtte komme tilbake dagen etterpå for utskrapning. Da hun så tok en ultralyd så hun at det var liv der. Hun sa da at jeg hadde båret på tvillinger å mistet den ene. De fant fosterrester da de tok GU. Jenta mi er nå 10 år og helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Mamma mistet den tvillingen min da hun gikk gravid med meg. Meg går det helt fint med ;)

 

Det hadde skjedd ganske så plutselig sa hun, hun kjente liksom at noe var galt. Da hun gikk på toalettet for å se, mistet hun den ene og dette var tidlig i svangerskapet så det var vanskelig for henne å se at det var fosteret- men tante jobbet på føden/barsel og fikk se, og sa til mamma at hun nok dessverre hadde mistet barnet. Så mamma trodde vel at det var det, men så viste det seg at hun fortsatt var gravid likevel og siden tvillinger er ventet i mitt ledd på familietreet, så skjønte de hva som var hendt. Mormor var tvilling, derfor ventet at mor ville få tvillinger også.

 

Vet ikke om det var mye blod involvert, men virket ikke sånn. Men en blødning var det nok ganske sikkert...

Håper det hjalp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...