Skeiv Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 til Sander på 10 mnd fra August. Må være pålitelig, ha referanser og andre barn.
snuppa 06 Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 hei jente på 23 som skal være dagmamma fra høsten har ei datter på litt over syv mnd.. jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider og har tatt kurs i negledesig ved siden av. bor i svanviksvinge med gode turområder og gode utemuligheter ute med sandkasse og en liten bålplass. Tenkte jeg skulle ha 2barn ved siden av snuppa mi.... hvis det virker innterisant så kan du ta kontakt med meg på mail [email protected] mvh veronika
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hei, vi trenger også dagmamma 100% fra oktober når lillegutt er 10 mnd. Har dere en ledig plass til? Jeg sender deg en mail jeg Mvh Liv Carina
brightlight72 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Heisann ! leser at dere trenger dagmamma fra august ? er annonsa ment for august 06 eller 07 ? jeg er nemlig ledig fra august nå da mitt nåvarende dagbarn har fått barnehageplass. Jeg har lagt inn annonse her på forumet..kanskje du vet om andre som trenger dagmamma ? mvh. Brita. (brightlight72) [email protected]
brightlight72 Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Heisann ! Er ledig jeg fra august om dere ikke enda har fått napp..har lagt inn annonse på forumet..ta en titt da vel ;-) mvh. Brita (brightlight72) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå