Gå til innhold

HJELP! 4mnd. baby hiver seg etter pusten og sover med øynene åpne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hun hatt slike anfall når dere har vært på sykehuset,eller? Hun kommer nok ikke til å merke noe til den sonden, den blir tapet fast i ansiktet. Men ikke artig med fasting,da. Men de glemmer det med en gang, heldigvis. Bra at de prøver å finne ut av dette, men skjønner det er tøft å være innlagt. Slapp av og kos deg med babyen hjemme. Hold oss oppdatert,da!? Lykke til:-)

Annonse

Nå har vi kommet hjem fra sykehuset, får ikke svar på ph målingen i spiserøret ennå, men det var litt av et prosjekt.

Det var ikke noe morro og komme fastene med tulla på 4 1/2 mnd til sykehuset å sette inn en slange i nesa som gikk ned i spiserøret, rett over magesekken.

Det fulgte med en liten pc som var festet til slangen, som jeg måtte justere på ettersom hun satt/ lå/ spiste/ ikke spiste osv. Og en annen logg med gulp, skrik osv. det var tøft, og veldig ubehagelig for henne. Hostet og gråt i et døgn. Det var vondt og se henne slik, ble skikkelig dårlig selv, nerver, kvalme og masse dårlig samvittighet. men nå er det gjort, vi klarte den siste testen som dette var.

men det gjorde det ikke noe bedre at de som jobbet der gikk inn og ut av rommet og på med lyset da hun nesten hadde sovnet hvergang... grusomt irriterende. Og vi var jo flere barn og mødre på et rom, så det ble aldrig STILLE!

Nå venter vi bare på svar.

Men jeg må sjekke henne ofte hele døgnet, tilfelle hun får et slikt anfall igjen.

Vi skulle egentlig til fotografen i morra, men ser ut som tulla har vært i krigen med alle blå merker etter å ha blitt holdt og veldig sår og rød i ansiktet etter tapen slangen var festet med.

Det forundret meg at de bandt armene hennes, slik at de ble helt rette og stive å tunge, for at hun ikke skulle pelle seg i ansiktet der slangen var.

Jeg tok selvf. av dette med engang, var helt for jævelig at hun ikke fikk bruke armene og hendene sine.

Håper dette var siste turen på sykehuset, og at det ikke er noe alvorlig på prøvene.

Oppdaterer når jeg har fått svar...

Hilsen Liza og

Huff, jeg får helt vondt av dere jeg. Trist å høre at de er så brutale på sykehuset også. Jeg var hos legen fordi jenta vår hadde diare og gråt uendelig i flere dager, bare av det var jeg helt ute av meg. Gråt selv også. Det er jo ingenting motfor hva dere opplever nå! Nei, jeg føler med dere! Det er så trist når de små er syke!

Eg håper at dem finner ut av det hele. Lille tulla mi ble inlagt på sykehuset når ho var 3 uker gammel pga RS virus, bronkitt og lungebetennelse. Det var heilt forferdelig å sjå ho så syk. Vi ble frakta inn på sykehuset med helekopter. Heldigvis så går detkjempebra her nå men det var et ork å være på sykehuset, som du sier man får aldri fred og disse små søver nok mykje bedrehjemme der dem ikke blir forstyrra hele tiden.

masse lykke til vidare

Annonse

Hei!

Min onkel og tante har en baby som fikk de samme symptomer som din da han var ca 3mnd gammel, han er nå rett over 1 år.

Det har vært mye frem å tilbake på sykehus, mange undersøkelser og antagelser.

Han ble værre en tid så han klarte ikke spise noe mat selv,måtte få sondemat og får dette fortsatt.

De har snakket mye om at det er noe galt i svelg osv, men har ikke funnet ut av det, han har også pustestans flere ganger i dag, men værre da han var baby.

Han er nå koblet til en maskin som sier ifra ved pustestans om natten.

Han klarer å svelge litt mat selv nå, men mye kommer opp igjen enda så derfor må han ha sonde.

Han har blitt hentet m luftambulanse 2 ganger pga pustestopp,men nå som han er koblet til pustemaskin om natten har det ikke skjedd.

Legene tror faktisk dette er noe han skal vokse av seg iom at han har blitt bedre.

Nå feiler sikkert ikke din baby det samme altså,men det kan være litt vanskelig å stille diagnose virker det som om, ofte tror man at man er den eneste,men så er dere ikke det!

Håper det går bra med jenta deres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...