Gå til innhold

Laaang ventetid.


hvemerjeg?

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut for en ukes tid siden at jeg er gravid, er 5+2 i dag. Det er mitt andre svangerskap. Jeg husker fra sist at den tiden nå, frem til det synes og merkes at man er gravid er så uendelig lang. Og det å holde det hemmelig er en utfordring. Vil ikke si noe enda.

Andre som synes de første mnd. er laaaaaange....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig enig med deg der ja. Jeg er 5+3 i dag og det er ufattelig lenge igjen. Har ikke sagt det til noen enda vi heller og har tenkt å vente til etter legetime 22.juni. Men...for min del kommer nok ventetiden til å bli ekstra spennende siden det er første gang :) Gleder meg sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e 6 uke på vei å syns å det går kjempe tregt :9 det e mitt andre å :)

 

*liten i februar* vi har llege time samme dag vi :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Jeg er 7+2, men har visst om graviditeten siden 3+4, så jeg synes allerede jeg har vært gravid kjempelenge, uten at det har skjedd noe som helst!! Går og grubler meg grønn over om alt er som det skal der inne, og det føles som en evighet til man får noe slags bekreftelse på det....

Vår første, så det er helt klart spennende, men jeg tipper det blir mer stas når det blir litt mage og alle vi kjenner veit om det. Foreløpig føles det litt surrealistisk..Vet at testene var positive, men føler meg ikke gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...