Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Matilde har funnet en ny lek... og mammaen hennes syns IKKE den er noe gøy. Til å begynne med gikk den ut på å gå bort til speilene i skyvedørsgarderoben, se på seg selv og så sette i en tåreperse for å se hvordan det ser ut. Men den ser helt ekte ut, med tårer og hiksting og alt. I starten så jeg ikke mønsteret og trodde jo hun hadde slått seg eller var misfornøyd eller noe og gikk bort og tok henne opp eller trøstet litt. Nå har det utartet seg til også å fungere uten speil. Leke litt på gulvet - finne ut at hun kjeder seg - tåreperse for å se om mamma kommer - når mamma ikke kom for 3. gang på ti minutter så gav hun opp. Og prøvde igjen fire minutter senere. STØNN!! Ikke at jeg skal klage - hun er strålende som en sol 99% av tiden, men blæææh! Har nå i alle fall funnet ut at sånt bør (?) oversees - hun har det ikke vondt, har tørr bleie, mett, utørst og alt det der - men ikke alltid like lett, og heller ikke spesielt enkelt når det er "utenforstående" tilstede... Hmf... MEN! På den positive siden så har jenta mi blitt kosejente, endelig! Hun har funnet ut at å bli kysset og gi/få klem er stas, og da vi var på hytta i helgen så kunne jeg sitte på huk på gulvet, lage smaskelyder med munnen og der kom hun løpende og prøvde å lage trutmunn mens hun lente seg helt inntil ansiktet mitt!! *sukke henført* eller hun gjør det helt ubedt - enda bedre!! Så jeg får ta det gode med det onde og håper tårepersefake'n går over snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 He-he...kjempesøtt og litt underholdene å lese om, men sikkert frusterende for deg. Lille har litt samme tendens. Av og til mistenker jeg han for å hylgrine bare fordi det er deilig, eller fordi han vil sjekke hvordan det høres ut selv......Det er når han begynner å gråte uten foranledning og ikke stopper. Han kan godt hylgrine sånn og følge med på noe på TV'n samtidig *ler*.... Tror nok disse små skuespillerne snart finner andre ting å bruke talentene sine på ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Her kommer det noen hyl som kan sprenge hornhinnene mine når hu skal ha oppmerksomhet eller bare er missfornøyd med noe. Prøver å overhøre henne, men det er ikke lett. Fortsår ikke hvordan me skal få henne til å gi opp det der. Men får bare ta tiden til hjelp... eller gråter uten at det kommer en tåre, bare for at hun skal demonstrere at hun er uenig i det me prøver å få henne vekk fra (som kjøkkenskap) Ja dei har fått en stor god personlighet nå og dei må se hva dei kan bruke den til. Se hva reaksjoner dei får når dei finner på litt sprell og ulydigheter. Prøver seg på det meste - tester oss. Men så er det å ikke falle i fellen deres. Det er det vanskligste av alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå