Bella mamma Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Har en gutt som snart er 8 uker. Det jeg lurer på, er om noen har rutiner iløpet av dagen? Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg sliter litt på kveldene. Han vil ikke sove før i 6-7 tiden (etter at han står opp kl 1400) og da vil han sove til 9 tiden. Prøver å få han til å legge seg rundt 9 på kvelden fordi jeg har litt lyst på litt av kvelden selv. Ville dere ha vekket han, eller bare la det gå sin gang? Håper på svar!
2barnsMora Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 ville latt ham sove. Er så liten enda. Men det er nå min mening:)
Bella mamma Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2006 Flere? Noen som vil fortelle meg hvordan dagene deres er når dere har en på samme alder?
lykkelig og solstrålene Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Jenta vår sliter litt medvondt i magen, så er vanskelig å begynne med rutiner enda... Med eldstegutten lot vi det egentlig gå litt av seg selv. La han gradvis tidligere, men når han var bare 2 mnd la han seg ikke for natta før i 10-11 tiden. Ville ikke ha vekket han.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har en gutt på 10 uker. Har nå begynt så smått å legge han ved 21.30 tiden. Men han er ¨å liten enda at jeg lar han bestemme når han vil sove selv. Det har fungert veldig bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå