Gå til innhold

Noen som har opplevd å bli alergisk mot ting???


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd å bli alergisk mot ting mens de har gått gravide?

Fader ass, enten er det pølser eller så er det løk jeg ikke lenger tåler, sist jeg spiste de tingene fikk jeg sykt vondt i magen, helt oppe ved mellomgulvet, omtrent som veldig intenst hold....og nå kjenner jeg det kommer igjen.....spiste pølser, potetmos og rå løk til middag...og nå er det AUU...... argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Er ikke økt magesyre da?

Jeg er allergisk og har aldri reagert med vondt i mellomgulvet!

 

Prøv Gaviscon eller Aflurax, dette er midler som legger seg oppå mageinnholdet og som er helt supre å bruke når man er gravid. Jeg pleier å tygge i meg en når jeg har spist sent på kvelden for ikke å våkne med halsbrann midt på natta. Må si at dette var noe som begynte nesten med en gang hos meg, går bra så lenge jeg ikke spiser for mye, for sent.

Jeg er 11+1 i dag.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er, har aldri hatt den type vondt i magen før... Og nå har jeg hatt det to ganger, og før begge gangene har jeg spist det samme.

Det er liksom ikke i mellomgulvet, men helt der oppe...på en måte.

Har ikke noe halsbrann eller noe sånn...

Merkelige saker, nå har det gått over igjen...spiste mindre løk i dag enn sist, kanskje det er det jeg reagerer på.

Men de tingene du nevner, er det receptfritt, og hjelper det mot urolig mage også?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Hei igjen!

 

Godt at det har gitt seg litt!

Ja, de er uten resept begge to og helt trygge for gravide mager!

Hva mener du med urolig mage? Småkvalm, løs avføring, hard avføring, mye luft????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...