Gå til innhold

Noen unge mødre her??

thats me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke for å være frekk eller noe, berre lurer. Prøvde du å bli gravid, eller var det ett uhel?? Som sakt, berre lurer, synst kanskje du var veldig ung. men rekner med barnet får det godt likevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva skal man kalle det egentlig.... :P

Vi prøvde litt i 3 mnd, men så bestemte vi oss for at vi skulle ikke prøve mere, bare ta ting som de kom og slappe helt av.. Og da bestemte den lille spira seg for å feste seg.. ;)

Så kan vel på en måte si at vi prøvde å klarte det i 4 pp... men på en måte var det bare noe som skjedde.. :) Uhell var det vel kanskje ikke helt akkurat ;)

Er klar over at maaange synes det er ALT for ungt osv... Men vi er veldig lykkelige over dette svangerskapet og håper alle her støtter meg på tross av det de kanskje mener om alderen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, man kan ikke se bort fra at det er veeeeeeeldig ungt, men nå er det berre slik. Det er viktig at dere får den støtten dere trenger, å det vil dere sikkert få. Ble berre litt sjokket siden jeg ser meg som ung selv. Vi begynnte å prøve da jeg var 18 år, men det tok sin tid pga det er noe galt med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere var jo ganske unge ja, men jeg ser også på meg selv som ung mor, er 23 år og venter nr. 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ung er jeg vell ;o)

er 19, blir 20 til spiren kommer. Er 4+2

(skikkeli bejbisyk, byttet nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vet ikke om jeg heller teller men føler meg ung :) er 22 år å har en jente på 2 år og venter nummer to :) er 6 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart mor! 21år, 8+6(foreløpig, venter spent på kontroll+ul) , i trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei:)

ser meg selv som litt ung hvertfall. fyller 21 idag:) og er 11+4n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19. Er 11+2 på vei. Blir 20 en mnd etter ventet termin. Vi prøvde, var ikke noe ihell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg blir 21 i år, og er nå 6+1, dette var planglagt, klaffet på 3pp, blir 22 det året lille spire kommer jeg da:)) antatt termin er 07.02.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg annser meg selv som ung, 20 år, fyller 21 noen måneder før babyen kommer. Har termin 24 januar!=) Kommer fra Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg såg på meg selv som veldig ung når jeg fikk barn, fyllte 21 det året. VEnter nr 2 og blir 24 i år. Synes det er ungt til å ha 2 barn, men nå ble det jo bare slik:) Nr 2 var planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...