Gå til innhold

Morfologiske feil på sædceller.

Anbefalte innlegg

I dag fikk vi endelig svar på prøvene jeg og kjæresten har tatt. Mine prøver var veldig bra, men det var værre med hans. Det viser seg at morfologien til sædcellene er for dårlig, han hadde 4% men grensa gikk på 14%. Dette var virkelig ikke oppløftende og ikke lett å akseptere for noen av oss.

Så kommer alle spørsmålene.

Er det noe tilskudd, mineraler eller vitaminer som kan hjelpe cellene til å bli mer normale?

Kan utseendefeil medføre abort?

Vil dette bety at vi går rett over til prøverør?

Er dette noe dr Purvis kan gjøre noe med?

Noen andre som har fått påvist morfologiske feil?

Nå håper vi at noen her kan hjelpe oss ved å gi noen svar.

krysser fingre og tær!

Fortsetter under...

Jeg har også blitt gravid to ganger, men har mista begge gangene. Det jeg nå er redd for er om grunnen til abortene er morfologien.Om det er slik, er jeg nå redd for at det skal hende igjen om vi skulle bli gravide på nytt.

Ellers så har han vært røyker i snart 20 år, men har nå endelig begynt å skjønne alvoret.

Takker for svar!

tja.. hvis det hadde vært deg kunne du tatt krom... jeg ble gravid etter 2 måneder på krom, jeg har en sykdom som gjør at jeg hverken har eggløsning eller mensturasjon, men måneden etter kom mensen gitt.. og i slutten av mai var graviditetstesten positiv!

han kan i midlertidig skylle tissefanten med kaldt vann (ja, KALDT) etter hver dusj, ikke bruke bilsetevarme, skjønner greia ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...