Gå til innhold

Positiv test? men ikke gravid likevel??


susogdus

Anbefalte innlegg

det var jeg som skrev dette innlegget hvor jeg forbannet QR tester. Fikk som sagt svakt positivt torsdag morgen, men negativt idag morges...Er det noen andre som har opplevd dette og likevel har vært gravide?? Er skikkelig frustrert her, er veldig trøtt og småkvalm og mensen er veeeldig forsinka. Har hatt menssmerter i en ukes tid av og til, men ingen antydning til TR. Hadde det sånn i første svangerskap i begynnelsen også. Hadde regna med at jeg kunne hoppe inn på 1.trimester her nå men nå er jeg veeeldig usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det slik, positiv 2 dager med digital cb, og negativ dagen etter...Tr kom alt for sent, og var bare tre dager, og hun var rar denne gangen, brunt blod- så jeg har forsatt et håp, skal teste igjen imåro- trur det ikke er noe der, men vil vær sikker1!!!

J........ irriterende å få positiv test, også negativ- jeg tenker på om jeg ikke hadde tatt en test til for morro skyld, da hadde jeg gått rundt å trodd jeg var gravid enda.....AAAAAAAAAAAArrrrggggggg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet!! Har gått rundt og trodd jeg har vært gravid hele helga, skulle liksom bare ta en test for å være heeeelt sikker..Skal ta en cb om et par dager så får vi se...Skal aldri aldri aldri mer ta en QR det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye drit om QR ja...selv tok jeg jo cb digital, og skrev mail til de at jeg fikk positiv og så negativ, men de mente jeg skulle forholde meg til den positive testen, for det kunne være ulike årsaker til den ble negativ, men sjelden falsk positiv!!!men på babyverden hørte jeg da va flere som hadde falsk positiv

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er veldig skjelden at QR viser positivt hvis du ikke er gravid.Mer vanlig at den viser negativt og så er du gravid alikevel.Har opplevd dette selv.Er nå 6 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...