Gå til innhold

er det sant at ? ...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at de som er veldig dårlige under graviditeten får oftes jente... mens de som opplever graviditeten ganske greit får oftes gutt? har noen erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er veldig forskjellig, jeg har to gutter å har vært så forferdelig dårlig med dem begge to. de tre første månene kastet jeg opp hver dag.....

Skrevet

har ikke selv barn.. men kan fortelle om min mor.. da hu gikk med meg var hun ikke dårlig.. en når hun gikk med lillesøsteren min, var hun kjempe dårlig.. så.. tror ikke det har noe å si hvordan du føler deg..

Skrevet

Det stemmer på meg! Jeg har tre gutter og ei jente og med guttene var jeg småuggen den første tiden - ellers helt fin, men med jenta var jeg skikkelig kvalm de første fire månedene og uvel resten av tiden. I tillegg hadde jeg mye hodepine og bekkenløsning med henne. Så takke meg til en gutt i magen ;-)

Skrevet

Jeg venter gutt,og jeg har hatt et fint svangerskap hitil(uke 22) Hatt "vokse ubehag" i magen,og bekkenløsning,og var utrolig trøtt de første tre måndene,men kvalmen har jeg ikke merket noe til, og det er den som er verst å få vil jeg tro. Nå nyter jeg bare dagene og kjenner den lille sparker hver dag:)

Skrevet

var ikke mer dårlig enn normalt med guttene,men denne gangen har jeg kasta opp extremt mye,dårlig form generelt,spes mye hormoner.

vet ikke hva det blir.

Skrevet

styrtklein med førstemann, som var en gutt -

storform med nummer to - som er ei jente.

Skrevet

Med nr.1 var jeg så utrolig kvalm og ble innlagt på sykehuset pga ekstrem svangerskapskvalme - Det var gutt.

Nå venter jeg nr.2- Har ikke vært helt i form, men vært bedre enn jeg var med nr.1. Nå har jeg fått vite at jeg venter jente.

Svangerskapene har vært veldig forskjellige fram til nå.

Skrevet

akkurat ja:) da får jeg bare vente å se.. jeg har allefall vært utrolig trøtt og slapp... helt ekstremt.. jeg har heller ikke verdens beste kondiss, men å gå opp til butikken og tilbake er såååå slitsomt at jeg legger meg ved døra... jeg tar alle vitaminer, omega 3 og jern tabletter, hjelper ikke så mye.. i tillegg drikker jeg masse vann og spiser godt og sunt. så skjønner ikke hva som er galt jeg... er det normalt ? eller bør jeg gå til legen?

og det rareste er at jeg bare er 8 uker på vei! :s også har jeg vært ordentlig forkjøla fra dag 1. så nå har jeg gått i 2 mnd å hostet og hatt feber... vært snørrete osv.. litt ( veldig ) lei nå...

Skrevet

Nei.

Har 2 jenter, og hadde 2 lette og greie svangerskap. Samme denne gangen, og nå har ul vist at det er en gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...