Gå til innhold

til de som har samboer/kjæreste/mann som ikke vil ha barnet.

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Vet det kanskje er å gå drastisk til verks. Men om dere virkelig vil beholde barnet, kan dere vise karen dere venter barn med til den berømte abort nettsiden som så mange snakket, snakkER om her inne... Den med video av en abort, og masse bilder av fostere.

Kanskje han da ser hva han prøver å tvinge dere til....

Forferdelig syn det der altså.

Vet selv hvordan det er å sitte der gravid og med en samboer som ikke vil ta ansvar. Det er en skikkelig vond situasjon....:(

Håper bare alle gjør det de selv føler er rett, og ikke lar seg presse til noe.

Fortsetter under...

Nei, for noen så går det ikke ann å snakke sammen...dessverre er det sånn...

Og hva er så motsigende med den setningen.?.. Det jeg mente var at det er som regel best å ha med seg barnefar, enten om man er sammen som et par, eller bare for støtte. At man enten beholder om det føles rett, eller ikke, om det er det som føles rett.

Hei.

Hva med å heller ringe Amathea for å få råd (dersom man er i situasjonen at jenta vil ha barnet men ikke mannen). Eller å snakke med sykehus/lege/rådgiver om abort og eventuelle psykiske etterreaksjoner av den. Til syvende og sist er det jo kvinnens valg selv om jeg har all respekt for at det i mange tilfeller føles som et nærmest umenneskelig valg.

Å trekke inn en propagandafilm som argument håper jeg dere unngår i det lengste.

Annonse

Enig!

Dette blir et litt for drastisk virkemiddel....Min sambo er ikke begeistret for abort, men i vår situasjon i dag ønsker han ikke en unge til... så litt leit...men,tror ikke akkurat det hjelper situasjonen vår å vise han dette. Jeg klarer ikke å ta abort, så han driver å tilpasser seg situasjonen som pappa til en liten til...

han har det ikke helt lett nå :)

Han trenger tid, ikke bli presset med en slik, ja nettopp, "vase"-side!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...