J&Erika16.07 Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Til oss som har temin 16.07.06 Ja,da ble det vår tur til å kunne kalle oss høygravide:)Jiiiiij!!! Jeg for min del syns den siste tiden har rast avgårde,håper bare de 40 siste dagene fortsetter slik også.Vi går nå en spennende tid i møte,lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 hei! jeg er i samme båt som deg!!! håper også at de siste dagene vil gå fort! gleder meg skikkelig til å få møte den lille i magen nå vet du hva det blir?? lykke til til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J&Erika16.07 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Heihei:) Så hyggelig! Jeg venter en jente,som skal hete Erika. Hvor bor du? Jeg bor i Trondheim og er førstegangsfødende. 39 dager...juhuu:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisk med løvejente Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Er man høygravid fra den dagen man har 40 dager igjen eller på termindato en mnd tidligere? Har aldri fått med meg dette her jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 En regnes som høygravid fra den dagen det er 40 dager til termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå