Gå til innhold

Oktober: vannet har gått


spindel med spire :)

Anbefalte innlegg

er 21+0 idag og vannet gikk i går etter litt smerter nederst i magen.. ligger på føden nå men fødselen starter ikke, så blir tatt prøver av meg hele tiden. som dere sikkert vet er jo dette altfor tidlig, så det er vel ikke særlig stor sjanse for at han overlever.men enda lever han i beste velgående i en tom livmor,så har jo et bitte bitte lite håp.. huff, har vært denlengste natta i mitt liv, har ikke fått sove på to netter er helt utslått,sliten og redd. for det er opp til meg å ta valget om å få drypp og starte fødselen, eeller bare ligge å vente i uvisshet og kanskje på ingeting..

 

så trenger virkelig noen solskinnshistorier her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Kan ikke komme med solskinnshistorie til deg desverre,men ville bare si at jeg krysser fingrene for dere og sender gode ønsker.Håper virkelig at alt går bra!Trodde det dannes nytt fostervann...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, dette var trist lesning. Har dessverre ingen solskinnshistorie til deg, men kanskje en inne på Gravid moden alder kan være litt til trøst og nytte for deg? Hvis du går inn på innlegget "Ser stygt ut" vil du møte ei som gjennomgår det samme som deg akkurat nå. Håper, håper så inderlig at det kan gå bra for dere begge - dette er jo skrekken for alle! Lykke, lykke til kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var trist, håper alt går bra med dere begge! krysser fingrene for deg, hold oss oppdatert! masse lykke til, tenker på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å Nei så trist, skal krysse det jeg kan krysse for dere.

Skal ha dere i tankene mine. LYKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, det var ikke kjekt å høre!! For helt vondt..Er ikke så mye lengre enn deg på vei selv!!

 

men eg lure på ein ting (hvis det ikkje e frekkt å spør) Koss smerte fekk du? Varte det lenge?

Er bare så redd sjøl!!

 

 

Håper alt blir fint..sender varme tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... dette må være svært tungt og vanskelig for dere.. Jeg kjenenr ingen med samme historie så har ikke noe å komme med, men vil ønsker dere lykke til...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei spindel - det er meg som egentlig hører til på moden alder, og som opplever det samme som deg.

Er vel også på leit etter info og (helst) solskinnshistorier, men prognosen er jo heller laber...

Har akkurat krøpet over 19 uker, og er i uke 20, hvilket betyr at neste gang jeg er inne til kontroll så hører jeg til under føden.

Har til nå ikke vært innlagt, og produserer fostervann, som renner ut igjen. Bare håper å klare meg uten infeksjoner, og at dette hullet snart tetter seg!

Prøver å ikke tenke på alt det andre som kan skje, og lurer på hvor lenge vi holder ut presset. En uke i morgen - den har vært lang!

Så ikke noe solskinn fra meg heller, dessverre - men bare den bitte lille trøsten at det er et bitte lite håp.

Lykke til....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære dere! Alle mine tanker går til dere og jeg krysser fingre og tær for at alt skal gå bra med dere og babyene. Tårene triller bare på tanken av hva dere går igjennom akkurat nå! LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være fryktelig tungt for dere begge.. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg håper at det går bra med dere og babyene! Det er utrolig hvor mye noen av oss må gå igjennom for å få barn. Veldig trist. Lykke til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Det gikk desverre ikke slik vi hadde håpet. I går måtte vi sette igang fødselen, på grunn av infeksjon. De regner med at det er denne infeksjonen som startet det hele, og at den sansynligvis kom av noe jeg har spist. Fødselen gikk veldig fort, mellom to og tre timer fra de første riene til han var ute. Da var han 27 cm lang og veide 350g, og det er ganske stort til å være 21 uker. Var rart å se han, han hadde så små fine hender med fingrer og bittesmå negler, og en liten nese og ører, og alt.. som en bitteliten dukke :) De på sykehuset har laget et fint minnealbum til oss, med hånd og fotavtrykk og diverse mål og sånn.

 

Til du som lurte på hvordan smertene var: de satt helt nederst i magen, og kjentes som litt kraftige kynnere, var jo sikkert begynnende rier det, da.. De kom ca hver 20min til hver halvtime, og de varte fra lørdags kveld til mandags formiddag, før vannet gikk. Da stoppet alt opp, og jeg ble lagt inn her på sykehuset. Ei stund hadde vi et lite håp om at han kunne klare seg, men det forsvant fort da vi merket at infeksjonen begynte å blusse opp, i tilleg til at blodet hans var kommet over i mitt blod, dvs at han hadde mistet endel blod.

 

Ellers takker vi for all omtanke, og til deg som gjennomgår det samme:

Vi krysser fingrene for deg og håper inderlig at alt går bra!!! Du opplever en tøff tid nå, men er viktig å holde motet oppe! *stoooor klem*

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sitter og gråter her. Får så utrolig dårlig samvittighet over at jeg kan klage på mine små "vondter!, men så mange andre har det 1000 ganger værre!

Er veldig lei meg for at det ikke gikk slik som håpet, og sender alle støtte og gode-klemmer hilsener deres vei!

Ta vare på hverandre nå i tiden som er, og kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så fryktlig trist.. Her blir ord ufattelig tomme.. Vil bare ønsker dere alt godt og lykke til videre i livet.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fikk forferdelig vondt av dere begge to. Fryktelig trist at det endte slik Spindel! Virker som om du har taklet dette veldig bra, så satser på at du snart orker å komme tilbake her på BIM.

 

Masse lykkeønskninger til Moderen.

 

Tenker masse på dere begge to, og sender varme klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...uff....nei...hva skjedde...? håper det går bra med deg og babyen...det må gå bra... varme tanker til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...