ennydeliggutt!! Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Hei. Har hatt "gutten" i seteleie siden uke 27, nå uke 37+3. Til fredag skal jeg til UL for å sjekke leie og bestemme eventuell forløsningsmetode. Men, hvor kjenner dere babyen liksom ( som har den i seteleie) ? Lurer på om han kanskje har snudd seg ? håpe, håpe.... Jeg kjenner hikking nede på høyre side og litt oppover. Kjenner ofte en stor klump under venstre ribb-bein ( hode el rumpe tro??) Videre kjenner jeg masse trykking/tøying i øvre del av magen under ribb-beina. Akkuratt som hender som strekker seg, men kanskje det er føtter? hmm, blir spennende til fredag altså. Fikk dere noe valg mtp når keisersnitt event skal tas eller er det ett visst antall dager før termin? Takke for svar.
Ønskejenta&Joakim070606 Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Heihei! Gutten min sitter godt og har gjort det siden uke 29 ca! Jeg kjenner hikking nede, litt oppover.. Hodet hans ligger v ribbeina min, for det meste på høyre side! Vi har forsøkt å vende han utvendig, men dette var til ingen nytte da stumpen lå for langt ned i bekkenet.. Jeg vil heller ikke anbefale det dersom du er førstegangs.. Jeg sa klart ifra at setefødsel var ingen alternativ for meg og venter nå på planlagt KS i morgen! Jeg var først veldig skuffet over at jeg ikke ville få føde normalt, men har funnet meg i tanken på KS og jeg og sambo gleder oss veldig! Ønsker deg all lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå