Gå til innhold

Pokkers QR tester!!!!


susogdus

Anbefalte innlegg

blir bare så sint! Det viser seg at testen(quick response, hva ellers) jeg tok sannnsynligvis har vist falskt positivt svar!!!! Tok en test onsdag kveld; negativ. Så en torsdag morgen;svaakt positiv....så jeg regna med at jeg var gravid. Mensen er jo nesten 2 uker over tida har ennå ikke fått TR.Går rundt og er småkvalm og trøtt, sånn jeg hadde det i begynnelsen av forrige svangerskap.Men så leser jeg her inne på forumet at mange klager på QR at den viser falsk positiv. Så jeg løper ut og kjøper en test til(har bare det på apoteket her desverre) og tester på morgenurin hele 5 dager etter svak positiv. men neeeeida: NEGATIV! Skjønner ingenting jeg. Er jeg ikke gravid likevel da......?!hva om vi bombarderer produsenten/apoteket med mail sånn at den blir tatt av markedet jenter?? finnes jo ikke pålitelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til en annen by og kjør Clear Blue. Rart at det skal være så stor forskjell på merkene. Jeg tok 2 CB, begge veldig positive.

 

Lykke til, du er jo sikkert gravid, siden du er så langt over tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå tatt tre tester med QR og alle mine har testet positiv og tok en for å være sikker hos legen da:) har aldri hatt noe problem med QR jeg da:) men test hos legen da om du er usikker der får du riktig :) lykke til da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det ikke rart at jeg testet positivt med qr for 5 dager siden da? det var riktignok svakt men helt klart en rosa strek,for så og teste negativt med morgenurin 5 dager etterpå?? da burde jo egentlig streken vært ennå tydligere..Så nå tror jeg jo egentlig at jeg har blitt "lurt"...får kjøre og kjøpe en cb et eller annet sted da....grrrrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...