Praelia Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Heisann Fikk tilbud om ul imorgen, istedenfor om en uke:) Og lurer derfor på om noen av dere vet om det vil bli en utvendig eller innvendig ul? Og hva jeg kan forvente meg å se? Er imorgen 11+2 på vei. Setter pris på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddi Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 De pleier å ta innvendig så tidlig i svangerskapet. jeg tok ul i uke 9 og fikk se babyen veldig tydelig. Den rørte på armer og ben og hjertet slo fort. Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susogdus Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 ja og så hører man hjertet slå:-)Det gjorde hvertfall jeg, tok innv. ultralyd i uke 7. Verdens beste lyd! Fikk også bilder av en liten peanøtt, så ihvertfall sånn ut he he. Du kan glede deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2006 ok, det blir vel innv for meg og da. Gleder meg:) Takk for svar jenter og lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg tok utvendig i uke 12...det funka veldig greit..så kommer litt ann på hvem du skal til tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå