Gå til innhold

tvillinger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen hvor stor sjangsen er for å få tvillinger,når pappaen til babyen selv er tvilling???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at da er det større sjans for barna dine å få tvillinger..ikke dere..men d er bare noe jeg har hørt da :)

Skrevet

ja jeg har hørt så mye rart...at kun jentene briner det videre,ikke guttene,noen sier begge kan bringe det videre...å noen sier det er helt tilfeldig....å som du sier at det hopper over ett ledd....vi får nok bare vente å se...tror jo bare jeg har en eller ei liten/lita i magen jeg da:):) men er jo ikke bare det da,hehe:)

Skrevet

tvillinger føres kun videre fra eggene. D.V.S at det bare er arvelig i kvinnenes tilfelle. Men det skjer jo i menns arv også, men om det er tilfeldig eller arv er jo vanskelig å si. Men forskere mener at det bare føres videre fra kvinner. Jeg har brødre som er tvillinger. ( begge er døde nå), og i min fars familie er det mye tvillinger. I hvert slektsledd. Faktisk flere i hvert slektsledd. I min mage er det èn i alle fall...

Skrevet

Hei.

Jeg venter tvillinger og pappaen er tvilling. jeg spurte legen og han sa at det kunne like gjerne være min "skyld". At jeg produserer mange egg.

Men jeg tror sjansen for tvillinger er større når pappaen er det :-)

Skrevet

oi,hvor langt var du på vei når du fant ut at du var med tvillinger?? jeg er 12+2,men har ikke noe serlig med mage...hvis jeg hadde vert med tvillinger,burde ikke magen begynt å vokse nå da?? så du det på ul,eller finner de det ut på å høre på fosterlyden,at der er to der inne??;)

Skrevet

svigermor har drømt at jeg får tvillinger . håper hun ikke er sanndrømt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...