Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 noen andre?er der hele tiden.først trodde jeg det var på huden,men har funnet ut at det er inni.om jeg snur meg brått eller bøyer meg er det skikkelig vondt.svir og brenner på en måte. har på ice gel om kvelden,men det er like ille om morgenen...
MammanTilGullene Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Det kan ïkke være en gallestein? Gallegangen ligger akkurat der du beskriver og noen får problemer med den når de er gravide. I så tilfelle er du veldig heldig som har så lite vondt:-)
leila28 Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 hvilken uke er du i? det kan hende at babyen din har snudd seg med hodet ned og sparker deg dermed med i ribbeina. Det skjer i hvert fall med meg, er i uke 34. Noen ganger blir det så kraftige spark at jeg har vondt i ribbeina når jeg snur meg:-)
Maria *20 aug Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Hei! Jeg har hatt vondt/ømt konstant under det høyre ribbein så lenge jeg kan huske i mitt svangerskap.. Henger ikke det sammen med at alle innvoller presses opp under ribbeinene, noe som gjør de ømme? Dessuten så utvider/presses ut ribbeinene seg slik at det skal bli plass til nettopp dette, ergo de blir såre. Det er i hvert fall disse teoriene jeg har slått meg i ro med. Hadde det vært levra eller gallen som var hoven eller noe, så hadde vi nok vært syke med feber og andre plager. I tillegg er nok våre søte barn med på mishandlingen, da de sparker ganske hardt for tiden;) Spør legen din om du er bekymret!! Lykke til:)
supermammma Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er konstant øm rett under den høyre puppen (beste måten å beskrive d på...) I mitt tilfelle er d fordi tulla ligger med stumpen ned og stanger d stakkars lille (men knall harde!) hodet sitt opp i ribbeina mine...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 ok,takk for svar:-)da skal jeg ikke bekymre meg,men heller høre med legen om en god uke
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har også innmari vondt under høyre ribben. Er i uke 33 og lurer på hvordan det skal bli fremover. Føler den lille pjokken fyller meg helt opp, og det er ømt og stramt bpde her og der. Men, verst under høyre pupp... Han ligger med hodet ned, så det er vel presset fra rumpa antar jeg, for sparkene kjenner jeg mest på v side..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har det samme bare på venstre side. Snakket med legen og han sier at det er ribbeinet som er ømt pga magemusklene som utvider seg. Ikke farlig. Bare å venne seg til smerten, blir sikkert ikke bedre utover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå